Gjest jojo Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 En ny dansk film, som bl.a. gjorde suksess på årets filmfestival i Berlin, er To verdener: http://toverdener.dk/ Jeg lurer på om det er noen som vet hvordan man kan finne ut om denne vil komme til norske kinoer, og eventuelt når?
Betsy Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 *Følge med på denne, da jeg også vil se den filmen!*
Gjest jojo Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 Hører dere, Kinobransjen? Vi er flere som vil se den! Når kommer den?
Gjest jojo Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Jeg spurte min lokale kino som svarte: Hei Det ser ikke ut som noen norsk distributør har kjøpt inn filmen til Norge, så langt. Hvilke distributører finnes det her i landet? Som man kan spørre/legge press på?
Gjest To verdner fan Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 Jeg har sett filmen i danmark, en av de alle beste filmene jeg har sett!!
Gjest jojo Skrevet 30. april 2008 #8 Skrevet 30. april 2008 rbnett.no sin filmspalte skriver i boksen "Aktuell ungdomsfilm": Disse kommer muligens også på norske kinoer: "Black Balloon", "Ben X" og "To verdener". Muligens... Så man kan jo alltids håpe...
Gjest jojo Skrevet 25. juli 2008 #9 Skrevet 25. juli 2008 Nå kommer den i alle fall på DVD i Danmark snart: Releasedato: 26-08-2008 Har ikke klart å finne ut om den kommer til Norge, eller om den de selger i Danmark også har norske undertekster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå