Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har smakt den nye leverposteien med "innebygget" agurk? Se ->her. Er den noe god?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er glad mine barn ikke leser på KG, fordi nå må jeg si ÆSJ!

Jeg bare venter på leverpostei med agurk, majones og BRØD i tube..

Skrevet

Kjære vene, hva blir det neste? Er vi altså kommet dit hen at forbrukerne nå også skal "skånes" for ekstraarbeidet det måtte gi å skjære seg noen skiver agurk å ha på leverposteien? Eller dra noen striper majones over makrellen i tomat? Alt-i-ett-samfunnet, lenge leve!! :sukk:

Skrevet

Dersom det ikke hadde vært for at det er "friskheten" og konsistensen, kombinert med smaken, av agurk jeg liker på brødskiva, ville ikke dette vært så dumt. Skive med leverpostei er det eneste jeg bruker agurk til, og siden jeg ikke spiser det særlig ofte, ender jeg som regel med å kaste minst halve agurken.

Skrevet

høres litt for spesielt ut for meg

Gjest Gjest_Camilla_*
Skrevet
Noen som har smakt den nye leverposteien med "innebygget" agurk? Se ->her. Er den noe god?

:)

Det er jo ikke så veldig nytt. Leverpostei med sylteagurk har jo vært lenge. Vet ikke om det finnes i norge lenger, men det er fortsatt i sverige.

Skrevet

Æsj, det hørtes ekkelt ut.

Dessuten ser jeg for meg at det blir litt "feil" å ha agurken I liverposteien når den skal være PÅ. Er jo litt det med at agurken er fersk og "knaser" som er godt.

Gjest Gjest
Skrevet

Jo, Bostonpostei er jo godt, med innlagt Bostonagurk/sylteagurk i.

Men å putte "fersk" agurk i boksen ser jeg ikke vitsen med, da er den jo ikke særlig fersk lengre..? Og som noen av de andre sier er mye av poenget med agurp på leverposteien at det er sprøtt og godt..

Tror ikke jeg kommer til å prøve dette produktet..

Skrevet

Kjøper ofte leverpostei med agurk i sverige.

Nam man

Gjest Gjest
Skrevet
Det er jo ikke så veldig nytt. Leverpostei med sylteagurk har jo vært lenge. Vet ikke om det finnes i norge lenger, men det er fortsatt i sverige.

Husker jeg spiste mye av dette da jeg var yngre(15-16 år siden).

Skrevet

Men hvor har det blitt av stabburet sin leverpostei på tube??? Den var jo kjempehøvelig - men nå de siste 2-3 ukene har jeg ikke funnet det. Noen som vet om den er tatt ut av produksjon?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...