Gå til innhold

brudepikesko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært flere steder og sett etter brudepikesko.

Hun trenger nok ca str 37, jeg har vært overalt og ikke funnet noe.

Noen som har noen tips???

Skrevet

Jeg har bestilt sko fra RanneiH. - ikke til brudepike men til selskapskjole for jenta mi.

Vi kjøpte en type brudepikesko som er kjempefine og veslevoksne. Kjempefornøyde !!

Har sett noen hos Skoringen også, men de hadde sort såle og det ville ikke vi ha på ivory sko.....

-Shoppa

Skrevet

Jeg har bestilt sko fra RanneiH tidligere som jeg måtte selge videre fordi størrelsen var helt vanvittig!!!

Var ikke i nærheten av å passe,

så jeg tror ikke jeg kjøper noe på nett mer....

Jeg har også prøvd skoringen,

men sko som jeg synes passer til små jenter går bare opp til str 36... Nekter å sette pumps på tiåringen min!!!

Flere tips mottas med stooor takk, og takk til Shoppa for at du gad å svare meg... :wink:

Skrevet

De har sånne "balett-sko" i barnestørrelser på bridalshoes.com. De heter ribbon eller noe sånt. jeg synes de var litt søte. Men du ville kanskje ikke bestille på nettet flere ganger?! Det virker som om ganske mange er fornøyde med kjøp derfra da, det var noe med å gå opp en halv størrelse eller noe sånt... Et tips var det ihvertfall. :D

Skrevet

Jeg hadde kjempetrøbbel med hvite sko til brudepikene våre, og trodde jeg hadde lett overalt! men så stakk jeg innom Oslo City. Er det ikke Din Sko som er i 1. etg der? Der hadde de i hvertfall et enormt utvalg i hvite pikesko! Oxo til jenter som lever på en stor fot. Dette var riktignok i fjor, men forhåpentligvis har de det samme gode utvalget i år!

Skrevet

Nei, din sko på Oslo City har svært dårlig utvalg i år på hvite barnesko. Jeg skal ta meg en København tur i løpet av juni, for å kjøpe brudepikekjole og sko. Der har de Lilly.dk og monsoon.co.uk, og sikkert flere? Noen tips?

Skrevet

Hvite sko er jo ganske in i år, så det burde vel ikke være noe problem å finne noen i str. 37? Ellers kan hun kanskje bruke helt lave brudesko om du vil ha noen i sateng eller noe sånt? Koster litt de da, men... :roll:

Skrevet

Jeg har et par som datteren min brukte nå i helga...

Det er hvite sandalsko med strasspynt oppå. Hun gikk på sokkelesten hele kvelden, så skoene er like pene som ny. Kanskje du vil kjøpe dem?

I så fall send pm så kan jeg sende deg bilde av dem...

Gjest Helenius
Skrevet

På Bianco har de en del søte, hvite sandaler nå.

Hvis det er til ditt bryllup, ville jeg for all del ventet til neste sesong med å kjøpe brudepikesko... Mine bein vokste som fy da jeg var på den alderen, og i alle fall på ett år!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...