Gå til innhold

Små-ting til utdrikkingslag

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vet at temaet har blit omhyggelig diskutert før...

Jeg bare lurer på om noen har ideer til SMÅ ting å krydre dagen med mellom de større tingene??? Som feks oppgaver for bruden, fellesprosjekter, morsomheter som kan være med å fylle dagen med mye moro. Tenker ikke på div kle-seg-ut-og-dumme-seg-ut-oppgaver, heller de mer koselig morsome, hvis dere skjønner?

Jeg kan jo si noe jeg har tenkt på for å hjelpe andre: fotoalbum med gamle morsome bilder av bruden, hilsen på video fra gamle kjente eller de som ikke kan komme, sang til bruden.

Jeg skal arrangere et utdrikkingslag i juli, er bare i startfasen av planleggingen, dette skal bli gøy. En koselig og humoristisk dag for bruden og oss venninnene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var forlover for hundre år siden fant vi masse remedier på Kondomeriet.

Jeg antar at hvis dere er i nitten - tyve års alderen kan dette være en stor suksess.

Jeg for min del har ikke vært der siden. :wink:

Skrevet

Var i utdrikkningslag i påsken og da laget vi masse rebuser som bruden løste. Hver rebus skulle danne navnet på en utested/pub, og der fikk hun en øl/cider som premie. Slik forflyttet vi oss fra utested til utested. Rakk ikke å bruke alle rebusene, for tiden gikk så altfor fort.

Gjest Trampe
Skrevet

Da jeg var i utdrikkingslag for en venninne, fikk hun utdelt en pakke fra hver av oss, hun måtte gjette hvem de forskjellige pakkene var fra, da alle hadde kjøpt noe som hadde sammenheng med personen og brura...

F.eks: Drikkeflaske- fra en treningskamerat. Eller Abbasanger fra en gammel barndomsvenninne som hun pleide å imitere Abba sammen med da hun var mindre. :smilejenta:

Et annet utdrikningslag jeg var i kjøpte vi engangskameraer som vi la ut, framkalte bildene, satte dem i en album med en liten hilsen fra hver av oss, som brura fikk i gave til bryllupet sitt. :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva med å lage noe sammen, enten kjøpe inn en tallerken som alle maler på, eller glass etc. Eller hva med å lage en sang som bruden skal syng, som gjerne er til deltagerne, dvs om dem.

LYKKE TIL

Skrevet

Pakk en deilig og stor piknik kurv og masse tepper og sett dere ned å nyt. Kurven bør inneholde champis/cider, masse deilig frukt og bær, smurte baguetter eller lignende og noen overraskelser. Tror dette blir satt veldig pris på av alle som er med.

Skrevet

Jeg var med i et utdrikkningslag hvor bruden på forhånd hadde fått beskjedd om å skrive litt om alle hun ønsket å invitere i bryllupet, hvilket forhold hun hadde til dem og sånt. Litt ut på kvelden så skulle hun lese opp dett. Dette var veldig lurt siden ikke alle kjente hverandre og ble dermed presenter for alle andre.

Har også hvert med på med det å gi bruden en personlig gave som sier noe om forholde hun har med den givende personen.

Skrevet

hva med å dra hele venninnegjengen til fotograf den dagen og ta masse flotte bilder? sette dem i fint album og eventuelt gjøre mere uatv det der, feks lime inn andre ting, skrive hilsener, minner osv. Etterpå gå ut å spise en god middag, ev hjemme hos noen, ha skikkelig jentekveld. eller dra på overnattingstur .slik guttene alltid gjør*(har tro på at vi jenter også ville synes det var moro)., sjøtur, mulighetene er mange!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...