Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde vært kjekt å høre:)har kjøpt en sånn nå...siden je skulle hatt mensen på tirsdag...

Nærvøs....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hadde vært kjekt å høre:)har kjøpt en sånn nå...siden je skulle hatt mensen på tirsdag...

Nærvøs....

skal stå erfraing:)hehe

Skrevet

Jeg har prøvd dem, tror jeg. Er du redd for at den skal være positiv?

Skrevet

Jeg prøvde en digital CB test første gangen jeg var gravid. Lyste klart og tydelig "gravid" mot meg :-D

Skrevet

Jeg tok en Q. respons dagen før IKM, og fikk en SVAAAAAAAAAK strek. Den var så svak at jeg ikke fikk noe ut av den (så jeg syner eller VAR det en strek der?). Så jeg tok en CB digital straks etterpå og den lyste klart og tydelig "gravid". CB er lettere å tyde, men den første viste jo tydeligvis rett den også, bare veldig svakt...

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_jente_*
Skrevet

jeg prøvde en slik test i går, den viste negativ selv om det har gått 8 dager over tiden, den var veldig enkel å bruke. Hvis jeg ikke har fått mensen innen en uke har jeg tenkt å ta en ny en.

Håper på at den viser positivt :)

Gjest Revenka
Skrevet

Jeg har ikke så god erfaring. Testet positivt med to billigtester på tirsdag, onsdag testet jeg negativt med QR, så en positiv billigtest senere på dagen. Torsdag positivt med CB digital. Kjøp et annet merke ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...