aline Skrevet 10. september 2008 #21 Skrevet 10. september 2008 Hvis du hadde visst noe som helst om fysikken til kondomene i de "vanlige" butikkene så hadde du ikke kommentert. Det finnes flere kondomer med forskjellig form, og dersom alle syntes en form var best, så hadde det nok ikke vært værken størrelsesforskjeller eller forskjeller i form på kondomer. har selv vært sammen med en som hadde samme problemer som de over, vanlig kondom ble direkte ubehagelig da det ble så trangt og ubehagelig rundt hodet og ellers at han rett og slett mistet ereksjonen av det. Kjøpte en type større på en spesialbutikk, og den satt godt på men var ikke trang på samme ødeleggende måte. At vanlige kondomer har en helt ok fysikk, at de kan blåses opp til ballonger og at det ikke nødvendigvis er lengden på pikken som avgjør hva som er behagelig og ikke, er jeg enig i, men jeg tror proposjonene på penis kan ha noe å si. Noen har f.eks stort hode, større en "gjennomsnitt"muligens, til tross for at resten av pikken er helt vanlig, men det gir en annen form, som igjen kan kreve annen form på kondom for å ha komfort. Det skal jo ikke være så ubehagelig at man mister ereksjonen heller da, da er liksom litt av poenget borte.
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2008 #22 Skrevet 10. september 2008 http://secure.condomania.com/TheyFit/theyf...number=C-TFC-12 muligens?
Bergensgutt Skrevet 11. september 2008 #23 Skrevet 11. september 2008 Dere kan trygt bruke de "vanlige" som du får på butikken. Snakker av erfaring. Lykke til ! I beg to differ... Jeg sliter med bredden på disse "dagligvarekondomene". Kan ikke rulle disse nedpå slik de er ment å gjøre. Det blir simpelthen for trangt i starten når gummien er samlet i en ring. Mitt problem er etter å ha fått det over hodet, da stopper det nemlig opp. Med litt tøying og strekking går det på et vis, og når det endelig er på plass passer Okeido noenlunde greit. Mange av de andre "vanlige" føles fortsatt trange. Jeg foretrekker å ha det behagelig når jeg har sex, og velger derfor bort enkelte merker man finner på Rema etc.
Gjest kar Skrevet 11. september 2008 #24 Skrevet 11. september 2008 Jeg har hatt litt av samme problem, og når kjæresten min også prøvde mange ganger å få på meg kondomet, tok det ikke lang tid før hun var på pillen ettersom MASSE kondomknot kan være ganske ødeleggende for flyten i selve akten... for å ikke snakke om ubehagelig med tanke på graviditet osv. Det jeg fant ut var at det ikke funket å rulle i det hele tatt.. problemet var at når jeg hadde rullet det ut, spratt den bare av igjen på en måte.. det jeg til slutt fant ut med mye eksperimentering, var å ta tak i kantene på kondomet en side i hver hånd, strekke den helt inn og sleppe.. da satt den.. men kondomet skal jo egentlig rulles på. jeg syntes det funket slik også jeg, selv om det var litt skummelt. min kjære begynte uansett på pillen og davar det jo ikke noe problem lenger
nytaxi Skrevet 12. september 2008 #25 Skrevet 12. september 2008 men jeg tror proposjonene på penis kan ha noe å si. Helt riktig. Jeg har ikke spesielt lang eller tykk kuk, men hodet er veldig stort i forhold til de fleste andre. Derfor sliter jeg med mange av disse standardstørrelsene, rett og slett fordi de blir for stramme rundt hodet, og jeg mister ereksjonen av det.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2008 #26 Skrevet 12. september 2008 men hodet er veldig stort i forhold til de fleste andre. Har du sjekka hvordan de "fleste andre" har det?
nytaxi Skrevet 12. september 2008 #27 Skrevet 12. september 2008 Har du sjekka hvordan de "fleste andre" har det? Jeg henviser selvfølgelig de de fleste andre jeg har sett. Dessuten regner jeg ikke med at det er meningen at man lager standardkondomer så smale i tuppen at man skal miste ereksjonen av dem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå