Gå til innhold

Jeg sprutet på han

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg og kjæresten har ikke hatt sex på nesten en uke da han har vært bortreist, men vi pratet masse sammen denne uken om hva vi skulle gjøre med hverandre når han kom hjem, så vi var ganske klare begge 2.. Så skjedde noe jeg aldri har opplevd før..

Jeg sto over han mens han lå under meg og slikket og fingret meg, jeg var sprengkåt og fikk kanskje ikke så stor orgasme, men godt var det jo. Når jeg reiser meg opp, så ser jeg at jeg har sprutet på brystet hans... Han syns ikke det gjorde noe, og ville fortsette etter den hendelsen.. Jeg ble jo kjempeflau og dro hjem kort tid etterpå. Men hvordan unngår man dette? Jeg merket ikke at det ville skje, og har aldri skjedd meg før heller.. Jeg fikk jo sjokk. Og nå er jeg redd for å bli så kåt igjen og stå i den stillingen vi gjorde tilfelle det skjer igjen... Redd han syntes det var ekkelt selv om han sa det ikke var det, og han ville jo mer etterpå.. flere ganger.. Men uansett.. What to do???

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

du har nok fått en skikkelig g-punktsorgasme, der er rå sexy med damer som squirter! Typen din syntes jo også at det var allright tydlighvis så bare kos dere videre :P

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Det er jo bare utrolig bra at du gjorde det.. Betyr vel bare at det var deilig.. Eneste feilen du gjorde var vel å bli flau og dra hjem. Jeg hadde blitt drittskuffet om dama mi hadde gjort det.. Går kanskje greit første gangen, om ting er litt uvant, men ville ikke gjort det igjen om jeg var deg..

Skrevet

Ingen grunn til å være flau. La det skje igjen. Når kjæresten synes det er OK, hv er problemet. Skulle av og til ønske at min partner gjorde det samme... :)

Gjest StockDama
Skrevet

Syns ikke det er flaut jeg...det skjer av og til, ikke noe farlig =p

Gjest Gjest
Skrevet

Men redd for at han bare sa det var greit så ikke jeg skulle bli flau.. Han er ganske snill sånn sett.. Men hvordan vet man at det kommer? Jeg hadde virkelig ikke anelse rett og slett.. Vil prøve at det ikke skal skje igjen.

Gjest Gjest
Skrevet

Hallo?

Er det noen hjemme?

Synes du det er ekkelt når han spruter og synes han bør gå hjem pga det?

Gjest Gjest
Skrevet

Selvfølgelig ikke, men det er jo litt mer vanlig.

Vi har ikke vært sammen så lenge til at jeg klarer å slippe meg såpass løs at sånne ting skjer føler jeg da.. Men fikk intrykk at han likte det, men jeg følte meg ikke bekvem med det rett og slett...

Skrevet

Nå har jeg kanskje ikke stått akkurat i den stillingen, men garantert mange andre når jeg/vi har opplevd at det renner av meg. Akkurat den stillingen du nevnte gjorde det vel ganske synlig i forhold til om du f. eks hadde ridd han og han kun kjenner, ikke ser det....

Elskeren min synes bare det er deilig! Tenner ihvertfall vanvittig på det... :ler:

Hvis kjæresten din sier det er greit, må du stole på at han liker det. Har aldri vært borti en mann som synes det er ekkelt. Du gjør det jo fordi du tenner veldig på han og tilfredsstilles! :)

Skrevet

Forresten, gutter:

Er det noen av dere som ikke liker at jenta spruter? :klø:

• 2 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet
Forresten, gutter:

Er det noen av dere som ikke liker at jenta spruter? :klø:

Håper og oppleve det :jepp:

Skrevet

Hadde dama mi spruta på meg så tror jeg ståpikken aldri ville gått ned igjen :gjeiper:

Skal love deg han han var dritfornøyd!

Skrevet
Hadde dama mi spruta på meg så tror jeg ståpikken aldri ville gått ned igjen :gjeiper:

Skal love deg han han var dritfornøyd!

Enig med denne!!! Dog, ståpikken min har gått ned mange ganger etter det.... ;-) Men den strutter ekstra når hun spruter! :gjeiper:

Gjest Jaajaja
Skrevet

Det har skjedd en del ganger at en jente har spruta mens vi har holdt på, og jeg kan bare si deg at det er en av de mest sexy tingene! Da vet man jo at en har klart å tilfredsstille hu MAKS omtrent!

Jeg skjønner ikke hvorfor du er flau over det. Han fyren du er sammen med må jo føle seg helt konge.

Gjest Gjest
Skrevet

Hehe, han følte seg som en konge ja, det er helt sikkert. Den episoden har satt ganske mye fart på sex livet vårt mildt sagt. Det har ikke skjedd igjen, men nå vil han ha sex hele tiden og prøve nye ting for å se om det skjer igjen. Var ganske flaut der og da.. Men han har snakket om den gangen nesten hver dag siden det skjedde, så det falt i smak ja ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...