Gå til innhold

I gode og onde dager

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Er hjemme med ny-sterilisert hund, og ble sittende og se på I gode og onde dager i dag. Herregud!!!!! Er det noen som følger med på dette? :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

yes:)

følger med hver dag jeg.... storkoser meg med denne serien..

Skrevet

Så også litt av en episode for noen dager siden. Så det litt mer for ca. åtte år tilbake.

Utrolig så lett det var å komme inn i handlingen igjen! Og dette er desidert den verste såpeserien i historien.

De fantastiske blikkene og tenkende fjeset til John Black er ikke annet enn.. Nei, har ikke ord!

Dårlig er det iallefall :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Å Gud som jeg hater John Black. Det er ikke ord nok i verden til å forklare det! Når han puster, når han snakker, når han ser på noen, når han skal kysse Marlena osv. Hele han. Fysj.

Men jeg liker han som faren til Belle.

Jeg skal se på imorgen for jeg har ikke fått sett på denne uka. Så bare såvidt at John hentet the real serial killer på fredag. Jeg vet hvem det er, og jeg lo meg ihjel når jeg så at vi hadde kommet dit nå! Det her blir gøy :P

Gjest Lilleulv
Skrevet

jeg tror jeg vet hvem det er jeg også, enda jeg kun så en episode for 14 dager siden + denne :-D haha, sier litt om serien! Herregud, jeg ble nesten litt pinlig berørt der jeg satt og så på. save the drama for your mama liksom. og hun der mimi, er ikke hun litt over middels slitsom?

Æsj, nå gleder jeg meg til permisjon så jeg kan se mer av serien ;)

Gjest Fëawen
Skrevet (endret)

Jeg også har sett litt fra og til, og som dere sier- man kommer fort inn i det!!

Og "tenkende John" :fnise::fnise::fnise:

Men jeg blir littt irritert på Belle/Shawn.. Kan ikke de bare bli lykkelige??

Måååååå det komme noe i veien hele tiden?? Men det er vel dette som gjør at de kommer seg gjennom år etter år etter år... :fnise:

Men jeg vet noe.. langt frem i tid..

Endret av Fëawen
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg også har sett litt fra og til, og som dere sier- man kommer fort inn i det!!

Og "tenkende John" :fnise::fnise::fnise:

Men jeg blir littt irritert på Belle/Shawn.. Kan ikke de bare bli lykkelige??

Måååååå det komme noe i veien hele tiden?? Men det er vel dette som gjør at de kommer seg gjennom år etter år etter år... :fnise:

Men jeg vet noe.. langt frem i tid..

Hva vet du noe om? Belle og Shawn? Kanskje noe som har med Mimi å gjøre? Og kanskje Phillip? :P hehe

Jeg er passe lei av denne kjærligheten mellom Shawn og Belle. De elsker hverandre, ingenting skal stå i veien. Så skjer det en ting og det er slutt. Så elsker de hverandre igjen og ingenting skal stå i veien osv osv.

Jeg likte Hattie. Hun snakket litt kult :P

Gjest Fëawen
Skrevet
Hva vet du noe om? Belle og Shawn? Kanskje noe som har med Mimi å gjøre? Og kanskje Phillip? :P hehe

Jeg er passe lei av denne kjærligheten mellom Shawn og Belle. De elsker hverandre, ingenting skal stå i veien. Så skjer det en ting og det er slutt. Så elsker de hverandre igjen og ingenting skal stå i veien osv osv.

Jeg likte Hattie. Hun snakket litt kult :P

Ja, du har rett ang Belle, Shawn og Philip.. :fnise:

Men hun Hatti synes jeg bare blir teit.. er så lei alle dobbelt gjengerene jeg.. :fnise: Egentlig er hele serien teit, men greit tidsfordriv- så kan jeg se når jeg har tid.. :ler:

Skrevet (endret)

JA jeg ser på! Egentlig en elendig serie, men se må jeg. John Black er relativt lett å lese ja :fnise:

Også dere da, det digre buret Jen hadde smekka sammen til Shawn! :ler: Belle og Philip ville blitt et fint par, synes han er er herlig fyr.

Endret av rugrat
Gjest Gjest
Skrevet

Ser på Dansk tv3 og de har kommet mye lenger enn tv3 her hjemme. Dere får mange overrakselser :gjeiper:

Skrevet

Hvem er Hattie?? Jeg har ikke fått sett siste uka, kan dere oppdatere meg?

Skrevet

Hattie er tvillingsøstera til Marlena.

Skrevet
Ser på Dansk tv3 og de har kommet mye lenger enn tv3 her hjemme. Dere får mange overrakselser :gjeiper:

Jepp, I know. Har lest på amerikanske nettsider. :jepp:

Skrevet
Hattie er tvillingsøstera til Marlena.

Akkurat... og hun er med på norsk tv nå? Må få med meg i morgen skjønner jeg. Takk for svar!

Gjest Gjest
Skrevet

Nei og nei!

Hattie er IKKE tvillingsøsteren til Marlena. Marlena hadde en tvilling som het Samantha (derfor Sami heter det) men hun døde for mange år siden. Hattie var en vanlig kafèservitør som ønsket å være lik Marlena fordi hun så på livet til Marlena som noe helt fantastisk. Hun var ute etter å vinne John eller Roman eller noe og ville se ut som Marlena. Så da tok Rolf og Bart henne inn og jobbet med henne. Masse plastiske operasjoner osv for å se ut som Marlena. Og det var jo Stefano som sto bak for han hadde visst planer. Og det skjedde et eller annet jeg ikke husker. Jeg tror hun ble dømt for å ha drept Rolf eller noe, så hun var i fengsel hele denne tiden.

Gjest Fëawen
Skrevet
Nei og nei!

Hattie er IKKE tvillingsøsteren til Marlena. Marlena hadde en tvilling som het Samantha (derfor Sami heter det) men hun døde for mange år siden. Hattie var en vanlig kafèservitør som ønsket å være lik Marlena fordi hun så på livet til Marlena som noe helt fantastisk. Hun var ute etter å vinne John eller Roman eller noe og ville se ut som Marlena. Så da tok Rolf og Bart henne inn og jobbet med henne. Masse plastiske operasjoner osv for å se ut som Marlena. Og det var jo Stefano som sto bak for han hadde visst planer. Og det skjedde et eller annet jeg ikke husker. Jeg tror hun ble dømt for å ha drept Rolf eller noe, så hun var i fengsel hele denne tiden.

Stemmer.. synes jeg husker litt av det.. Uff det er sååå teit!!!

Men jeg må jo se/ spole meg igjennom.. :fnise:

Det har jo skjedd sååååååååååå mye rart i den serien igjennom tidene.

Jeg sluttet å se på Prision Break, da det ble for "teit".

Men " I Gode og onde dager", kan liksom ikke bli teit nok.. :fnise::fnise:

Gjest Fëawen
Skrevet

Noen som har litt "sladder" å komme med? Nok til at vi kan lage en egen "tråd"??

Jeg vet litt.. :lur:

Gjest Lilleulv
Skrevet

i dag er jeg hjemme, så i dag skal jeg faran meg se på!! :-D

Gjest Lilleulv
Skrevet

nei herregud blir jo skrullete av å se på dette her!!!!

Skrevet
nei herregud blir jo skrullete av å se på dette her!!!!

Skjedd noe spennende?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...