Gå til innhold

undertøy

Fremhevede innlegg

Gjest nextlife
Skrevet
Er jo litt dumt, for jeg får jo ikke prøvd bh'en under kjolen før jeg har kjøpt og betalt bh'en.

Hvis man spør pent i butikken om å få deponere på varen er de som oftest veldig greie, og lar deg gjøre det. Da får du pengene tilbake om den ikke passer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tusen takk for mange gode tips :) Er ganske sikker jeg skal gå for stroppeløs bh nå. Godt å ha bestemt meg for ikke å ha korsett, for tror ikke det hadde blitt noe fint.

"Angel curves" fra Triumph såg jo kjempefin ut. Har lyst til å se på den i butikk.

En ting til jeg lurer på: tror dere det er det fare for at bh'en kan komme til å "stikke frem" fra kjolen min? Er jo litt dumt, for jeg får jo ikke prøvd bh'en under kjolen før jeg har kjøpt og betalt bh'en.

Skal ha denne kjolen http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?ke...amp;style=A3332

Er snøring i ryggen bak, og hvis jeg stryker snørebåndene kan de ligge ganske tett i ryggen tror jeg.....

Mulig jeg har sett feil, men ligger det ikke noe mellom snøringen og huden din, et lag med tøy??? Gjør det iallefall på min kjole og da vil ikke BH vises uansett...

Om den stikker frem på fremsiden oppe, er jo avhengig av hvor høy BH du kjøper eller hvor høy kjolen din er over puppene. Hvis du er bekymret for dette eller er usikker, pass på å kjøpe en BH som ikke er for høyt mot halsen. Forferdelig dårlig forklart, men håper du skjønner likevel :fnise:

Skrevet

joda, det er visst eit stykke som skal vere bak snøringa på ryggen. Brudekjolen henger i skapet, men jeg har ikke lyst til å prøve den ut igjen før litt nærmere. Er så stress å ta den på, og så har jeg lyst til å spare den til den store dagen :) Jeg kjøpte den for over et år siden skjønner du ;) Men tror stroppeløs bh skal gå fint.

Gjest Gjest_Snuppa
Skrevet

jeg har bestilt min brudekjole med dyyp rygg, så jeg skal heller ikke ha noe under kjolen, verken korsett eller strepless bh. Da vil jo bh'en/korsettet bli synlig bak. Sydamen min sa at jeg kunne slappe helt av, for kjolen leveres med spiler/korsett-følelse og innsydde bh-innlegg for støtte.. Men så smart den silikon-greia hørtes ut her.. tror jeg skal prøve den -d a får jeg litt mer pushup-effekt foran... jepp! :) Noen som vet hva disse silikon-"innleggene" koster? Var det Cubus som forhandlet dem? Ut og løpe!

Hei!

Jeg har en brudekjole som er stroppeløs og med snøring i ryggen slik at overdelen blir som et korsett. Blir det ikke litt mye med korsett under kjolen da? Er redd det blir så mange lag under hverandre at jeg ser litt "boblete" ut da. skal jo ha et stort underskjørt også liksom.

Hva tror dere? Siden det er stroppeløs kjole, så må jeg ha en litt smart bh som ikke siger nedover. Vil ikke ha bh med transparente stropper, for det har jeg ikke helt sansen for....Vet dere om en god løsning? I tillegg har jeg jo lyst til at det ser litt fint ut når kjolen skal av senere på natten også ;) Hva med farge? Kjolen er i farge ivory, bør jeg ha undertøy i farge ivory da også? (vet ikke om det synes gjennom)

Gjest Gjest
Skrevet
Noen som vet om stroppene som følger med Angel Curves bhen kan justeres slik at de blir lange nok til halterneck.

Jeg får den rundt nakken, men det kan kanskje bli litt stramt. Tror jeg hadde satset på å kjøpe en annen stropp hvis jeg skulle hatt den på en hel dag.

• 4 uker senere...
Gjest Gjest_Lisa_*
Skrevet

Så det var noen lenger opp her som hadde skrevet at de skulle ha brune strømper med ivory blonder øverst... DET er jeg på jakt etter!! Noen som vet hvor jag kan få tak i slike??

Skrevet
Tusen takk for mange gode tips :) Er ganske sikker jeg skal gå for stroppeløs bh nå. Godt å ha bestemt meg for ikke å ha korsett, for tror ikke det hadde blitt noe fint.

"Angel curves" fra Triumph såg jo kjempefin ut. Har lyst til å se på den i butikk.

En ting til jeg lurer på: tror dere det er det fare for at bh'en kan komme til å "stikke frem" fra kjolen min? Er jo litt dumt, for jeg får jo ikke prøvd bh'en under kjolen før jeg har kjøpt og betalt bh'en.

Skal ha denne kjolen http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?ke...amp;style=A3332

Er snøring i ryggen bak, og hvis jeg stryker snørebåndene kan de ligge ganske tett i ryggen tror jeg.....

Hei. Jeg vet fra tidligere innlegg at du og jeg skal ha samme kjole. Jeg skal ikke ha korsett, - det er ikke nødvendig på denne kjolen. Jeg tror heller ikke at jeg skal ha bH ( og jeg bruker normalt D-cup!). På denne kjolen kan man snøre temmelig stramt, slik at "fordelene" sitter som støpt. Tror det er mer behagelig enn noe ekstra under et korsettliv. Vel, - det er i allefall min preferanse...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...