L79 Skrevet 14. mars 2008 #1 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg må få lufta noen tanker - håper noen kan gi meg litt tilbakemelding på dette her.. Har vært aktiv på nett i noen måneder nå. I den sammenheng har jeg truffet flere menn - men ingen har det blitt noe mer med. Nå har det seg slik at det har dukket opp en mann. Han gir meg et veldig godt inntrykk så langt. Da kommer utfordringen: Det er jo snart påskeferie - han har spurt om jeg har lyst til å komme på besøk. På grunn av ferie så er søsknene hans hjemme, dattera og mora. (Ok - de bor ikke hos ham, men det vil bli sosialt samvær) Altså vil alt bli VELDIG alvorlig før det egentlig har begynt. I tillegg bor han 46 mil vekk. Har veldig lyst til å dra, men ser utfordringen i avstand og at jeg vil bli presentert for HELE familien fra dag 1. Greit nok at jeg liker å kjøre bil, men man kan ikke bare stikke innom liksom.. Hvordan ville dere vurdert dette? Takker for ALL tilbakemelding.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2008 #2 Del Skrevet 14. mars 2008 Personlig så hadde jeg ikke gjort det. Meget fristende men å treffe hele familen + vedkommende på dag 1 ville vært litt for tøft etter min mening. Tror jeg hadde følt meg skikkelig dum og desperat. På den annen side så kan det være at du er langt tøffere enn meg Kan du ikke heller invitere ham til deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSol Skrevet 14. mars 2008 #3 Del Skrevet 14. mars 2008 Hei du! Du har ikke noen på veien, evnt i området der du kan besøke i tillegg da? Ser poenget ditt, kan bli litt kleint med familie og den delen der med en gang. Spesielt om det ikke er full klaff. Jeg ville ihvertfall booket meg inn på hotell de første nettene, sett an litt. Så har du mulighet til å "komme deg litt unna" om du har behov for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2008 #4 Del Skrevet 14. mars 2008 Enig i at du bør tenke deg om her, og heller spandere litt penger på hotell istedetfor å havne opp i en uutholdelig situasjon. Tenk om du oppdager at fyren er helt annerledes i virkeligheten, og slett ikke sånn som du trodde. Og få hele slekta på kjøpet slik med en gang ! Grøss og gru. Har nemlig gjort dette selv en gang, og snakker av erfaring.Han var også veldig ok på mail. - I min iver hadde jeg lovet fyren å være med han på et arrangement,som "dama hans", og kunne liksom ikke trekke meg heller. Merket at folk smilte litt bak ryggen på oss. Det var en grusom helg. Så jeg ville hvertfall helgardert meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L79 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg har nok ingen i området jeg kan besøke nei.. Hvis jeg drar må vi ha en avtale på at ikke det blir full presentasjon første timen i alle fall. Det blir litt for tøft for min del.. Hmm - jeg må få sjekka hva han har tenkt å fortelle familien sin i forkant. Slik at ikke han skisserer giftermål og barn i magen fra første møte.. Er veldig i tvil om dette her. Hotell er ingen dum idè - får google og sjekke forholdene.. Takk for svar så langt! Flere innspill mottas veldig gjerne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2008 #6 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg hadde sagt blankt nei, jeg vil bli kjent med fyren og se om det er noe jeg kan tenke meg å satse på før jeg treffer familien hans. Men så har jeg vært borti et par rare "kjæreste-familier", så jeg er kanskje ekstra forsiktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
(¯`*Fanny*´¯) Skrevet 14. mars 2008 #7 Del Skrevet 14. mars 2008 Det hadde jeg definitivt sagt nei til. Du har aldri møtt fyren også skal du treffe både han og hele familien hans samtidig ? No way. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L79 Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #8 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg tenkte bare jeg skulle gi en oppdatering på hva jeg gjorde - og hva som skjedde. OK - jeg dro.. Selv om alle dere ikke ville gjort det - så klarte ikke jeg å la være. Ikke bestilte jeg hotellrom heller - og det til tross for at jeg absolutt har økonomi til å gjøre det.. Og jeg kan ikke si at jeg angrer, for resultatet er at jeg både skaffa meg mann og barn i løpet av påska. (Rask graviditet... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2008 #9 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg tenkte bare jeg skulle gi en oppdatering på hva jeg gjorde - og hva som skjedde. OK - jeg dro.. Selv om alle dere ikke ville gjort det - så klarte ikke jeg å la være. Ikke bestilte jeg hotellrom heller - og det til tross for at jeg absolutt har økonomi til å gjøre det.. Og jeg kan ikke si at jeg angrer, for resultatet er at jeg både skaffa meg mann og barn i løpet av påska. (Rask graviditet... ) Gratulerer Man må ta noen sjanser i livet,man vet aldri hva man går glipp av. Selvfølgelig med en stor porsjon forsiktighet. kom ikke på ddet andre ordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 26. mars 2008 #10 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg tenkte bare jeg skulle gi en oppdatering på hva jeg gjorde - og hva som skjedde. OK - jeg dro.. Selv om alle dere ikke ville gjort det - så klarte ikke jeg å la være. Ikke bestilte jeg hotellrom heller - og det til tross for at jeg absolutt har økonomi til å gjøre det.. Og jeg kan ikke si at jeg angrer, for resultatet er at jeg både skaffa meg mann og barn i løpet av påska. (Rask graviditet... ) Du møtte han, familien hans og ble gravid på ei uke? Nesten så du fortjener plass i guinness rekordbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2008 #11 Del Skrevet 26. mars 2008 Fortell, fortell!!! Vil gjerne høre om dater som går bra. #nysgjerrig# Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2008 #12 Del Skrevet 29. mars 2008 Du møtte han, familien hans og ble gravid på ei uke? Nesten så du fortjener plass i guinness rekordbok Yepp - guinness - her kommer jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vita Skrevet 29. mars 2008 #13 Del Skrevet 29. mars 2008 Fortell mer da!!! *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L79 Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #14 Del Skrevet 29. mars 2008 Det var visst meg over.. Når det gjelder dater som lykkes så kan jeg jo gi en kortversjon.. Vi hadde jo chatta en stund - så jeg visste jo litt om hva som venta meg i Sunnfjord. Må vel likevel si at jeg var veldig spent på hva som faktisk ville skje når vi faktisk møttes.. Underveis så snakka vi endel sammen på telefonen. Da jeg stoppa bilen foran huset så fikk jeg et veldig godt inntrykk. Vi spiste litt middag og dro på fest faktisk. Jeg er ikke så veldig pinglete - men litt øl gjør det jo tross alt lettere å snakke når man ikke kjenner hverandre så veldig godt.. Da vi kom hjem igjen var det tid for en prat. Ikke misforstå - vi hadde jo snakka tidligere på kvelden også.. Konklusjonen var at vi begge likte det vi så og hørte, og vi gleda oss til de neste dagene.. Etter som dagene gikk og vi lærte hverandre bedre å kjenne - så ble vi enige om at vi begge så på dette som veldig potensielt - og at vi ønsket å se hva som skjedde videre.. Vi hadde noen flotte dager sammen - både sammen med dattera og den andre delen av familien. Vi gleder oss til fortsettelsen begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 31. mars 2008 #15 Del Skrevet 31. mars 2008 Det var visst meg over.. Når det gjelder dater som lykkes så kan jeg jo gi en kortversjon.. Vi hadde jo chatta en stund - så jeg visste jo litt om hva som venta meg i Sunnfjord. Må vel likevel si at jeg var veldig spent på hva som faktisk ville skje når vi faktisk møttes.. Underveis så snakka vi endel sammen på telefonen. Da jeg stoppa bilen foran huset så fikk jeg et veldig godt inntrykk. Vi spiste litt middag og dro på fest faktisk. Jeg er ikke så veldig pinglete - men litt øl gjør det jo tross alt lettere å snakke når man ikke kjenner hverandre så veldig godt.. Da vi kom hjem igjen var det tid for en prat. Ikke misforstå - vi hadde jo snakka tidligere på kvelden også.. Konklusjonen var at vi begge likte det vi så og hørte, og vi gleda oss til de neste dagene.. Etter som dagene gikk og vi lærte hverandre bedre å kjenne - så ble vi enige om at vi begge så på dette som veldig potensielt - og at vi ønsket å se hva som skjedde videre.. Vi hadde noen flotte dager sammen - både sammen med dattera og den andre delen av familien. Vi gleder oss til fortsettelsen begge to! Er du gravid, eller har mannen din ei datter fra før av? Ser det var noen som kommenterte noe med graviditet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
{Pepita} Skrevet 31. mars 2008 #16 Del Skrevet 31. mars 2008 Beklager, men jeg henger ikke helt med.... Han har en datter fra før, du traff han for første gang i påsken og er nå gravid ? Siste innlegg fra deg ble skrevet den 14 mars, da hadde du ikke møtt han enda, og den 25 skriver du at du allerede har funnet ut at du er gravid, med denne mannen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple ii Skrevet 31. mars 2008 #17 Del Skrevet 31. mars 2008 Hun skrev vel ikke at hun var gravid, bare at hun hadde skaffet mann og barn. Og i neste innlegg står det om hans datter. Ergo...ingen ordentlig graviditet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
{Pepita} Skrevet 31. mars 2008 #18 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Du møtte han, familien hans og ble gravid på ei uke? Nesten så du fortjener plass i guinness rekordbok Yepp - guinness - her kommer jeg! Det ble svart bekreftende her..... :klø: Endret 31. mars 2008 av {Pepita} Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L79 Skrevet 1. april 2008 Forfatter #19 Del Skrevet 1. april 2008 Det ble svart bekreftende her..... :klø: Det ble svart bekreftende med en blunkesmiley! En spøk altså! Han har ei datter - jeg er ikke gravid - og har ingen planer om å bli det i den nærmeste fremtid. Har det ikke så forbanna travelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
{Pepita} Skrevet 1. april 2008 #20 Del Skrevet 1. april 2008 Akkurat, det var litt mer oppklarende. Et godt eksempel på at smileys ikke gjør jobben på samme måte som tonefall, spøk og ironi utenfor internet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå