Gå til innhold

Bryllupskake

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg regner med at det er flere enn bare meg som gjerne vil titte litt før de bestemmer seg for bryllupskaken. Her er noen tråder til hjelp:

www.eventyrkaker.no

http://www.konditoriarlington.dk/id306.htm

søk på "bryllupskaker" i bildegalleriet på google.no

Endret av en_jente
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig bra side. mange fine kaker. Bare synd det ikke er så mange steder i Oslo som lager slike kaker.

Skrevet

å guda mæ for noen nydelige kaker. venninne av meg skal gifte seg. skal gi henne linken så hun får. :)

Skrevet

takk for nyttige linker :) spørs om bakeren hjemme i bygda mi klarer å prestere den slags kreasjoner da ....;)

Skrevet

Jeg og hadde sett på www.eventyrkaker.no, men så snakket jeg med ei jeg kjenner som faktisk bestilte en kake derfra til en bursdag, og hun sa den var kjempedårlig...

Så vi bestiller kake fra Moliere mest sannsynlig =)

Skrevet
Jeg og hadde sett på www.eventyrkaker.no, men så snakket jeg med ei jeg kjenner som faktisk bestilte en kake derfra til en bursdag, og hun sa den var kjempedårlig...

Så vi bestiller kake fra Moliere mest sannsynlig =)

Moliere i Bergen ikke sant? Vi har bestilt kaken vår derfra, tror det bir veldig bra, alle jeg har snakket med anbefaler de! :-)

Skrevet

De kakene jeg har smakt hos Moliere har hvertfall vært kjempegode!

Skrevet (endret)

Hei jenter!

Legger ved en link fra The Knot, de viser noen dritlekre kaker! Sjekk også ut bildene deres av buketter, invitasjoner, ringer ++ - masse fin inspirasjon!

Our Favourite Wedding Cakes

Endret av Karmela
Skrevet

Kommer ikke inn på den siste linken jeg...

Skrevet
Hei jenter!

Legger ved en link fra The Knot, de viser noen dritlekre kaker! Sjekk også ut bildene deres av buketter, invitasjoner, ringer ++ - masse fin inspirasjon!

Our Favourite Wedding Cakes

Så flott!

jeg skal titte innom å se :)

Skrevet
Moliere i Bergen ikke sant? Vi har bestilt kaken vår derfra, tror det bir veldig bra, alle jeg har snakket med anbefaler de! :-)

Var hos Moliere idag og bestilte. Vi fikk smake på kakene, og de var knallgode! Gleder oss til å se den ferdig :)

Vi endte på melkesjokolademoussekake, nøttebunn og bringebærpanacotta, og hvit sjokolademoussekake, nøttebunn og pasjonsfruktpanacotta.. :)

Skrevet

Den kaken hørtes nydelig ut, miss universum! :sikle:

Gjest myenigma
Skrevet
Var hos Moliere idag og bestilte. Vi fikk smake på kakene, og de var knallgode! Gleder oss til å se den ferdig :)

Vi endte på melkesjokolademoussekake, nøttebunn og bringebærpanacotta, og hvit sjokolademoussekake, nøttebunn og pasjonsfruktpanacotta.. :)

Jeg har også tenkt på Moliere, men kan tenke meg at disse er et ganske dyrt alternativ iforhold til andre. Er det noen som vet hvilke priser de opererer med? Finner ingenting på nettet.

Skrevet
Jeg har også tenkt på Moliere, men kan tenke meg at disse er et ganske dyrt alternativ iforhold til andre. Er det noen som vet hvilke priser de opererer med? Finner ingenting på nettet.

Hei!

Mannen som jobbet der sa til oss at kake til ca 70 pers (da er det de to kakene vi har bestilt) + selvvlaget kaketopp i sukker kommer på ca 4500. Da er det med levering til lokale og.

Gjest telly
Skrevet

www.moliere.no Kr. 50,- pr. prs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...