en_jente Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 (endret) Jeg regner med at det er flere enn bare meg som gjerne vil titte litt før de bestemmer seg for bryllupskaken. Her er noen tråder til hjelp: www.eventyrkaker.no http://www.konditoriarlington.dk/id306.htm søk på "bryllupskaker" i bildegalleriet på google.no Endret 14. mars 2008 av en_jente
pinkybride Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Utrolig bra side. mange fine kaker. Bare synd det ikke er så mange steder i Oslo som lager slike kaker.
lille kylling Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 å guda mæ for noen nydelige kaker. venninne av meg skal gifte seg. skal gi henne linken så hun får.
Solfridbruda Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 takk for nyttige linker spørs om bakeren hjemme i bygda mi klarer å prestere den slags kreasjoner da ....
miss_universum Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 Jeg og hadde sett på www.eventyrkaker.no, men så snakket jeg med ei jeg kjenner som faktisk bestilte en kake derfra til en bursdag, og hun sa den var kjempedårlig... Så vi bestiller kake fra Moliere mest sannsynlig =)
cajac Skrevet 23. mars 2008 #6 Skrevet 23. mars 2008 Jeg og hadde sett på www.eventyrkaker.no, men så snakket jeg med ei jeg kjenner som faktisk bestilte en kake derfra til en bursdag, og hun sa den var kjempedårlig... Så vi bestiller kake fra Moliere mest sannsynlig =) Moliere i Bergen ikke sant? Vi har bestilt kaken vår derfra, tror det bir veldig bra, alle jeg har snakket med anbefaler de! :-)
Saeria Skrevet 23. mars 2008 #7 Skrevet 23. mars 2008 De kakene jeg har smakt hos Moliere har hvertfall vært kjempegode!
Karmela Skrevet 23. mars 2008 #8 Skrevet 23. mars 2008 (endret) Hei jenter! Legger ved en link fra The Knot, de viser noen dritlekre kaker! Sjekk også ut bildene deres av buketter, invitasjoner, ringer ++ - masse fin inspirasjon! Our Favourite Wedding Cakes Endret 23. mars 2008 av Karmela
en_jente Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 23. mars 2008 Hei jenter! Legger ved en link fra The Knot, de viser noen dritlekre kaker! Sjekk også ut bildene deres av buketter, invitasjoner, ringer ++ - masse fin inspirasjon! Our Favourite Wedding Cakes Så flott! jeg skal titte innom å se
miss_universum Skrevet 29. mars 2008 #11 Skrevet 29. mars 2008 Moliere i Bergen ikke sant? Vi har bestilt kaken vår derfra, tror det bir veldig bra, alle jeg har snakket med anbefaler de! :-) Var hos Moliere idag og bestilte. Vi fikk smake på kakene, og de var knallgode! Gleder oss til å se den ferdig Vi endte på melkesjokolademoussekake, nøttebunn og bringebærpanacotta, og hvit sjokolademoussekake, nøttebunn og pasjonsfruktpanacotta..
Gjest myenigma Skrevet 5. april 2008 #13 Skrevet 5. april 2008 Var hos Moliere idag og bestilte. Vi fikk smake på kakene, og de var knallgode! Gleder oss til å se den ferdig Vi endte på melkesjokolademoussekake, nøttebunn og bringebærpanacotta, og hvit sjokolademoussekake, nøttebunn og pasjonsfruktpanacotta.. Jeg har også tenkt på Moliere, men kan tenke meg at disse er et ganske dyrt alternativ iforhold til andre. Er det noen som vet hvilke priser de opererer med? Finner ingenting på nettet.
miss_universum Skrevet 6. april 2008 #14 Skrevet 6. april 2008 Jeg har også tenkt på Moliere, men kan tenke meg at disse er et ganske dyrt alternativ iforhold til andre. Er det noen som vet hvilke priser de opererer med? Finner ingenting på nettet. Hei! Mannen som jobbet der sa til oss at kake til ca 70 pers (da er det de to kakene vi har bestilt) + selvvlaget kaketopp i sukker kommer på ca 4500. Da er det med levering til lokale og.
Gjest telly Skrevet 7. april 2008 #15 Skrevet 7. april 2008 Jeg har også tenkt på Moliere, men kan tenke meg at disse er et ganske dyrt alternativ iforhold til andre. Er det noen som vet hvilke priser de opererer med? Finner ingenting på nettet. www.moliere.no Kr. 50,- pr. prs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå