Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Jeg skal på date på lørdag, eller mao jeg får besøk av han jeg er dødsforelsket i. Jeg vil gjerne være sammen med han, men gruer meg såå til at han skal komme hit i mitt hjem. Jeg er så redd for hva han synes om mitt hus, jeg er en helt vanlig dame, jeg har 2 barn på 5 og 8 år og huset preges selvsagt av de også. Jeg har ikke forferdelig dyre fine møbler og matchende saker, men det er rent og ryddig her. Også lurer jeg på om jeg skal lage noe mat eller noe sånt. Han kommer til meg på dagen på lørdag, han må på jobb på ettermiddagen/kvelden. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal greie å sitte å spise sammen med han mat jeg selv har lagd...noe så utrolig flaut. Jeg er helt ødelagt av dette her nå. Han er noe av de vakreste jeg har sett i hele mitt liv og jeg liker han veldig godt og kan egentlig ikke fortså at han liker meg. Noen som har noen råd eller tips???
Ce'Nedra Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Så søt du er Jeg tror dette går bra jeg, det er jo en grunn til at han hadde lyst til å komme på besøk!
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Hei. Jeg kjenner meg veldig igjen. Jeg var (eller er fortsatt) slik, i begynnelsen, når alt var nytt og uvant. Usikker som person generelt, så det hjelper heller ikke når man er stormende forelsket. Det er jeg enda forsåvidt, men det er mer dypt nå. Hvis du skal lage mat, kan du ikke lage noe enkelt og som du er trygg på? Jeg har egentlig erfart at det beste er å bare spørre direkte, om han har noen ønsker selv. Da slipper du å lure så fælt. Lykke til. Fortell gjerne hvordan det gikk etterpå.
NovaFlare Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Han liker deg jo for den du er, så vær da nettopp det.. deg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå