Gjest Tnita Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Hvor er det billigst å kjøpe det? Har sjekket at på Platekompaniet og cdon.com koster det rundt 400 men samtidig kanskje de stedene jeg stoler mest på. På Play.com og Zailor.no er det 200 for, men på sistnevnte har jeg fortsatt en bestilling som for lenge siden er betalt og ikke levert, så jeg vil nødigst bestille hos de. Finnes det andre steder som er bra å handle hos?
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Hvor er det billigst å kjøpe det? Har sjekket at på Platekompaniet og cdon.com koster det rundt 400 men samtidig kanskje de stedene jeg stoler mest på. På Play.com og Zailor.no er det 200 for, men på sistnevnte har jeg fortsatt en bestilling som for lenge siden er betalt og ikke levert, så jeg vil nødigst bestille hos de. Finnes det andre steder som er bra å handle hos? Første sesong koster 199 på playx.no (de sender vel fra Danmark, så den går akkurat under grensa). Er 30 kroner eller noe i frakt tror jeg. Play.com er trygg og kjapp, så hvis de er billigst ville jeg handlet der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå