Gjest Kairo Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Mitt siste innlegg før jeg tar sengen: Jeg må ærlig talt innrømme at å knulle ei jente slettes ikke er noe høydepunkt, altfor mye pes! jeg er i veldig god fysisk form, helt sant, men akkurat det å knulle ei jente har liksom aldri vært det største for meg, da liker jeg mye bedre å slikke, det kan jeg kose meg med i det uendelige, en time er ingenting, det er som oftest dama som blir utslitt før meg!! Er jeg enestående? eller er det noen som kanskje føler noe av det samme?
Gjest StockDama Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Du er sikkert ikke alene. Selv digger jeg god gammeldags puling =p =D
Gjest Kairo Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Har du nedsatt følsomhet i penis eller noe sånt? Tvert imot. Men jeg er nok en dårlig elsker, et samleie med meg varer sjelden mer enn noen små minutter. Bare en sjelden gang iblant når jeg har drukket meg passe glad-full kan jeg være skikkelig utholdende, hvis ikke får jeg orgasme alt for fort, enkelte ganger før minuttet er gått, er vel en skikkelig taper på dette området. Men de gangene jeg holder ut blir det uansett kjedelig pes synes jeg. Jeg har mye større utbytte av å ligge avslappet og godt mellom lårene til ei jente og bare nyte duftene og smaken av fitta hennes, det gir meg en mye mer varig og intens mental erotisk opplevelse enn knulling som først og fremst for meg er en kort og fysisk opplevelse. Knulling gjør meg rett og slett sliten, og gir meg kun en underlivsopplevelse. Slikking gir hele kroppen min deilige strømninger. Men jeg er da også en drømmende romantiker.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 He he jeg tenkte på dette senest i går. I mitt forhold er det slik at vi ganske sjelden har samleie, det er mye oftere slik at vi tilfredsstiller hverandre med hendene/munnen. Jeg vet ikke helt hvorfor. Jeg lurer på om dette er noe vi bør jobbe med, finne tilbake til samleiet igjen. (Men hvorfor må man på død og liv det?) Det er ikke planlagt, men gjerne at forspillet bare aldri ender i samleie, vi bare driver på med det til vi får orgasme. Kanskje dette er unormalt? Vet ikke...
Gjest Gitte Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 For meg er følelsen av å bli slikket og å bli "pult" så ekstremt forskjellig at de kan ikke sammenlignes engang. Jeg hadde aldri orket å være sammen med en mann som ikke kunne "ta meg" skikkelig og heller bare ville ligge å kose litt der nede..
aline Skrevet 14. mars 2008 #8 Skrevet 14. mars 2008 jeg er også av de som trenger begge deler, jeg hadde nok klart meg uten å motta oralsex, men jeg hadde ikke klart meg uten penetrering. det er så forskjellig følelse, at jeg blir rastløs dersom han holder på for lenge der nede. Jeg kan derimot suge ham i en hel evighet, enten med eller uten samleie etterpå. men ts, gjør du noe aktivt for å endre på det at du kommer fort?
Noli Skrevet 14. mars 2008 #9 Skrevet 14. mars 2008 For meg er følelsen av å bli slikket og å bli "pult" så ekstremt forskjellig at de kan ikke sammenlignes engang. Jeg hadde aldri orket å være sammen med en mann som ikke kunne "ta meg" skikkelig og heller bare ville ligge å kose litt der nede.. hehe, helt enig.
Gjest Mysticgirl Skrevet 14. mars 2008 #10 Skrevet 14. mars 2008 Jeg føler at jeg må ha penetrering. Kommer mye fortere da, og ofte med engang han stikker den inn. Så du TS hadde nok blitt en perfekt samleiepartner for meg Jeg digger korte heftige råe fremfor laaang knulling der du blir så sliten at det til slutt blir et ork. Og sex skal jo handle om å ha det deilig og ikke et slit Men deilig med oralt også da, jeg hadde aldri klart meg uten å få suge en pikk. Det beste av alt faktisk
Gjest Kairo Skrevet 14. mars 2008 #11 Skrevet 14. mars 2008 Jeg føler at jeg må ha penetrering. Kommer mye fortere da, og ofte med engang han stikker den inn. Så du TS hadde nok blitt en perfekt samleiepartner for meg Jeg digger korte heftige råe fremfor laaang knulling der du blir så sliten at det til slutt blir et ork. Og sex skal jo handle om å ha det deilig og ikke et slit Men deilig med oralt også da, jeg hadde aldri klart meg uten å få suge en pikk. Det beste av alt faktisk Overraskende at du kommer så raskt ved samleie, er det virkelig sant? Jeg kommer alt for raskt ved samleie. Kan ikke noe for det, har ingen tro på tullete teknikker for å holde igjen. Jeg er slik jeg er, alle er forskjellige. Jeg blir som oftest sinnsykt kåt med en gang, knallhard ereksjon med en gang, helt uten at jeg kan gjøre noe med det. Når jeg penetrerer er det kun med ett mål, knulle til jeg spruter inne i henne. Helt umulig for meg å "kose-jokke" eller snu og vende og holde på i evighet, pikken min eksploderer hvis jeg ikke får tømme meg inne i henne rimelig raskt! Slikt blir det kanin-jokking utav! Derfor koser jeg meg mest med slikk og sug, deilig å bygge seg opp til en blir helt svimmel...
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2008 #12 Skrevet 15. mars 2008 Når jeg penetrerer er det kun med ett mål, knulle til jeg spruter inne i henne. Helt umulig for meg å "kose-jokke" eller snu og vende og holde på i evighet, pikken min eksploderer hvis jeg ikke får tømme meg inne i henne rimelig raskt! Slikt blir det kanin-jokking utav! Derfor koser jeg meg mest med slikk og sug, deilig å bygge seg opp til en blir helt svimmel... Dette er noe du bestemmer selv. Det går helt fint an å trekke seg ut når det blir for intenst. Om du kanin-jokker i 1 minutt er det ikke rart du spruter... Synes det blir litt lett å si at du ikke holder ut mer enn 1 minutt når du selv bestemmer om du skal trekker deg ut eller fortsette. Du har da egen vilje.
Suzy Skrevet 15. mars 2008 #13 Skrevet 15. mars 2008 Hm.. jeg kan bare konkludere med at du og jeg ikke hadde passet sammen. Jeg kan godt leve resten av livet uten å bli slikket, men ikke uten å bli penetrert. Sukk... lange, gode koseknull er jo så stas - og korte heftige av og til
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. mars 2008 #14 Skrevet 15. mars 2008 Overraskende at du kommer så raskt ved samleie, er det virkelig sant? Jeg kommer alt for raskt ved samleie. Kan ikke noe for det, har ingen tro på tullete teknikker for å holde igjen. Jeg er slik jeg er, alle er forskjellige. Jeg blir som oftest sinnsykt kåt med en gang, knallhard ereksjon med en gang, helt uten at jeg kan gjøre noe med det. Når jeg penetrerer er det kun med ett mål, knulle til jeg spruter inne i henne. Helt umulig for meg å "kose-jokke" eller snu og vende og holde på i evighet, pikken min eksploderer hvis jeg ikke får tømme meg inne i henne rimelig raskt! Slikt blir det kanin-jokking utav! Derfor koser jeg meg mest med slikk og sug, deilig å bygge seg opp til en blir helt svimmel... Ja det er sant, menn som prøver og holde igjen ,ødelegger for min orgasme når de til stadighet skal stoppe opp for å få samleie til å vare lengre!
Gjest Mann72 Skrevet 15. mars 2008 #15 Skrevet 15. mars 2008 Jeg føler at jeg må ha penetrering. Kommer mye fortere da, og ofte med engang han stikker den inn. Så du TS hadde nok blitt en perfekt samleiepartner for meg Jeg digger korte heftige råe fremfor laaang knulling der du blir så sliten at det til slutt blir et ork. Og sex skal jo handle om å ha det deilig og ikke et slit Men deilig med oralt også da, jeg hadde aldri klart meg uten å få suge en pikk. Det beste av alt faktisk Hva er det som er så fantastisk med det? Ikke noe jeg liker bedre heller, enn å bli sugd av en som virkelig liker det. Flesteparten av fantasiene mine omhandler oralsex i en eller annen form. Kult at noen liker det så godt. Mann72
Gjest Gjest_mariann_* Skrevet 15. mars 2008 #16 Skrevet 15. mars 2008 Ja det er sant, menn som prøver og holde igjen ,ødelegger for min orgasme når de til stadighet skal stoppe opp for å få samleie til å vare lengre! Helt enig meg deg!! Her har vi jokka mot hverandre en stund, og jeg er like ved orgasme, men så stopper han fordi han ikke vil komme for tidlig. Kunne du ikke bare holdt ut 10 sekunder til da så hadde alt vært lykke?? Men vil jo være forståelsesfull og smiler og sier at han er bra. Hykler jeg ja...
Ireth Carnesir Skrevet 15. mars 2008 #17 Skrevet 15. mars 2008 Hvorfor blir TS så sliten av samleie når det er så fort gjort?
Teriyaki Skrevet 16. mars 2008 #18 Skrevet 16. mars 2008 (endret) Selv hadde jeg ikke klart meg uten penetrering. Slikking er godt en liten stund, men så blir det med det, og da vil jeg ha han inn i meg, hvis ikke blir jeg helt gal av kåthet. Så lenge leve kjæresten min som blir så sprengkåt at han også vil inn i meg etter en stund med slikking! Sitat er slettet og tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Trille (mod) Endret 16. mars 2008 av Trille
Gjest Mysticgirl Skrevet 16. mars 2008 #19 Skrevet 16. mars 2008 Helt enig meg deg!! Her har vi jokka mot hverandre en stund, og jeg er like ved orgasme, men så stopper han fordi han ikke vil komme for tidlig. Kunne du ikke bare holdt ut 10 sekunder til da så hadde alt vært lykke?? Men vil jo være forståelsesfull og smiler og sier at han er bra. Hykler jeg ja... Ja samme her!!! Blir så irritert på den der holde igjen greia! Mediaene har jo ødelagt menn til å tro at vi kvinner vil ha sååå laaange samleier! Men det bare ødelegger mer enn det gavner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå