Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg merker at dette forumet har litt "tema-perioder". En stund var det helt ekstremt mange "jeg har snoket på mannen min sin pc og funnet noe jeg ikke liker"-tråder. Så var det ekstremt mange "jeg er forelsket i en annen enn han jeg er sammen med"-tråder.

I begynnelsen svarer jeg kanskje oppriktig på sånne innlegg, forsøker å gi råd og trøste osv. Ettehvert er det bare sånn: "Jepp, sånn er livet. Synd." Jeg merker at jeg rett og slett blir mer kynisk og uinteressert i å høre på den samme "sytingen" hele tiden, noe som sikkert er dumt, fordi jeg regner jo med at det er ekte problemer og ekte folk.

Men hva er grunnen til at sånne ting går i perioder? Er det bare jeg som blir lei?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sikkert fort gjort å bli inspirert av andre. "Hun har en slem kjæreste, det har jeg og, så det må jeg lage en tråd om!" Lett å assosiere, og da føler man en trang til å få ut det en selv har på hjertet.

Skrevet

Sikkert litt som med vold på tv. Vi er så vant til det at vi enser det ikke lenger..

Skrevet

Folk assosierer jo andres problemer med egne, ja.

Kan ikke akkurat si at jeg er lei. Man MÅ jo ikke lese tråder man ikke har interesse av.

Skrevet
Folk assosierer jo andres problemer med egne, ja.

Kan ikke akkurat si at jeg er lei. Man MÅ jo ikke lese tråder man ikke har interesse av.

Nei, men jeg har jo i utgangspunktet interesse av dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...