Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 -Noen som har tips til et BRA solpudder? -Trenger også tips til mascara. Må ha en som bøyer vippene, og som holder dem oppe. Gjerne litt dramatisk "falsk øyevippe"-look. Har prøvd Diorshow, og da falt vippene ned igjen med èn gang. Hittil har jeg kun funnet vannfaste mascaraer som holder på bøyen.
Rexina Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Nå vet jeg ikke hva du har testa av produkter da, men synes selv at Guerlain har et fantastisk bra solpudder, og YSL har en maskara som heter nettopp falsk vipp (=faux cils)
Corrazy Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Jeg liker everyday minerals' raw sugar, sparkle bronzer og soft bronzer. Venninna mi bruker ett fra Clarins Tror hun er fornøyd med det, for hun har brukt det en stund nå.... Du bør ikke prøve den med børste og kam fra Clinique om du vil ha buede vipper. innen den tid jeg kommer meg fra speilet og ut døra er vippene like rette igjen. Var ganske fornøyd med Boost it fra Isadora. Ikke noe inntrykk av falske vipper men god holdbarhet, fylde, volum, litt bue, men holder ikke så godt på buen den heller.
snooops Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 YSL Faux Cils og Helena Rubinstein Lash Queen er de beste maskaraene for å få lange vipper med masse volum. Men synes YSL sin er veldig dårlig på å holde på bøyen i vippene. Det absolutt beste solpudderet jeg har prøvd er Nars Laguna. Ser helt naturlig ut, ikke orange eller for mørkt.
Gunnhild83 Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 Ja, nå fins det vippetangtang som bruker varme for å krølle vippene, er ikke spesielt dyre heller.
snooops Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 Hjelper lite med vippetang hvis mascaraen retter ut vippene igjen.
Bjørnemor Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Hei, Jeg synes solpudderet fra Guirlain er veldig bra.. Terracotta... ellers er jeg veldig glad i Dior maskara og Lancomè... Jeg har vipper som peker nedover som skylapper.. og er nødt til å bruke vippetang for å få en bøy på vippene. Tilogmed etter at jeg har tatt på maskara må jeg bruke den.. ellers faller de ned igjen.. Ett annet tips er at man må ta maskaraen på fra rot til tupp.. for å få den naturlige bøyen.. mange tar ikke maskara nok helt innerst...
PussyCat Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 jeg bruker Extra Super Lash mascara fra RIMMEL London.. brukte også diorshow før, men synes denne passet bedre for meg.. kanskje for deg også ! Solpudder bruker jeg fra the Body Shop.. shimmer waves.. litt shimmer gjør at solpudderet ser mer naturlig ut, matt blir for "tørt" og ligger på lag utenpå huden... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå