Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesten
Skrevet

Ble sammen med verdens hærligste mann for 7mnd siden

Vi er godt voksne og har halv voksne barn beggge to

Vi bor et stykke fra hverandre og han er mye her pga boforholdene sine.

Traff søsknen hans så vidt i et juleselkap, det hvar flere av dem som sa vi måtte komme på besøk. Har så vidt truffet en av hans kommpiser han sa også vi måtte stikke innom men vi har ikke vært der. Synes dette er kjemmpe rart...`?

Han har truffet min familie flere ganger og vært med i "sosiale" lag på min hjem plass men vi er aldri sammen med hans venner,famile

Undrer litt, eller er det for tidlig for noen....?

Har noen noen fornuftige tannker om dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Ble sammen med verdens hærligste mann for 7mnd siden

Vi er godt voksne og har halv voksne barn beggge to

Vi bor et stykke fra hverandre og han er mye her pga boforholdene sine.

Traff søsknen hans så vidt i et juleselkap, det hvar flere av dem som sa vi måtte komme på besøk. Har så vidt truffet en av hans kommpiser han sa også vi måtte stikke innom men vi har ikke vært der. Synes dette er kjemmpe rart...`?

Han har truffet min familie flere ganger og vært med i "sosiale" lag på min hjem plass men vi er aldri sammen med hans venner,famile

Undrer litt, eller er det for tidlig for noen....?

Har noen noen fornuftige tannker om dette?

Er det lenge siden det ble slutt mellom han og eksen hans? Er det veldig alvorlig mellom dere? Jeg kjener meg nesten litt igjen i historien din, men motsatt, at det var HAns familie og venner vi ble kjent med foerst. Jeg hadde litt problemer med og ha han med hjem til foreldrene mine, og dra paa besoek, da det var et veldig kort opphold mellom eks-samboeren og min naavaerende samboer.. Jeg syntes nesten det var litt flaut og komme med ny samboer saa tidlig. Det var ikke det at jeg var flau over HAM, eller at jeg ville skjule ham, men de foerste mndene (nesten det foerste aaret naar jeg tenker meg om) var vi aldri sammen med min familie.. de visste jo om ham, men tror kanskje det ogsaa var litt pga at jeg var redd for og introdusere ham til "en ny en" saapass tidlig i forholdet..

du burde kanskje snakke med ham om det. fortell ham hvordan du foeler deg, og at du har lyst til og treffe hans familie og venner. Han vil sikkert forstaa det. Han kan hvertfall ikke bli sur for det, saa det skader ikke og ta det opp med ham! Samboeren min tok det opp med meg etter en stund vi hadde vaert sammen, og jeg forklarte ham det, og han forsto.. Men jeg forsto ogsaa ham, og begynte etterhvert og ta ham med hjem til gamlingene.. Naa er de beste venner! ;)

Skrevet

Han har vært singel i 3 år.......`?

Føler det er veldig alvorlig for oss begge men begynner jo å lure litt?

Gjest Gjest
Skrevet
Han har vært singel i 3 år.......`?

Føler det er veldig alvorlig for oss begge men begynner jo å lure litt?

Har han bra forhold til foreldre og venner da?

Pleier han og dra paa besoek dit alene, uten og spoerre om du vil vaere med?

Skrevet
Har han bra forhold til foreldre og venner da?

Pleier han og dra paa besoek dit alene, uten og spoerre om du vil vaere med?

Han har god kontakt med kommpiser og søsken.

Han er ofte på besøk alene.

Når det er planlagt att vi skal vi skal reise noen plass avlyser han det en dag eller to i forveien. Det er noe som kommer i veien for ham eller vi behøver ikke gjøre det.

Gjest Gjest
Skrevet
Han har god kontakt med kommpiser og søsken.

Han er ofte på besøk alene.

Når det er planlagt att vi skal vi skal reise noen plass avlyser han det en dag eller to i forveien. Det er noe som kommer i veien for ham eller vi behøver ikke gjøre det.

Kanskje han bare er redd for og brenne seg igjen? kanskje eksen hans hadde daarlig forhold til hans familie og venner? at han har daarlig erfaring med og introdusere sin kjaere til sine foreldre etc?? Redd for og binde seg?? Saaret i andre forhold??

Uansett hva grunnen er, synes jeg du burde ta det opp med ham.. Fortell ham hvordan du foeler deg, kanskje han ikke vet at du har lyst til og treffe dem? Og naar dere drar til din familie, og dine venner, er det DU som drar han med, eller har han lyst til og dra paa besoek dit? Har dere forresten noen gang snakket om fremtiden?? Inkluderer han deg i den?? Ser du paa forholdet som mer serioest enn det han gjoer?

Hva med og foreslaa feks en middag hjemme hos dere, og invitere vennene hans? si at du har lyst til og bli bedre kjent med dem?

Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje han er redd for hvordan du vil bli mottatt? Altså, ikke at han er flau over -deg-, men at han er redd for at de andre ikke vil behandle deg så pent som han mener du fortjener?

Jeg har foreldre som er så utrolig kritiske.. Stiller en million kristiske spørsmål, og svarer gjerne med et "... jasså, ja... mmmmmhmmmm" på en skikkelig "det ver slettes ikke bra, nei"-måte. Jeg har derfor ikke lyst til å utsette kjærestene mine for dem før jeg er sikker på at kjæresten ikke får hetta av dem og tar bena på nakken... Jeg vil altså skåne kjæresten min for dem, det er derfor jeg gruer meg for å introdusere ham, ikke fordi jeg er flau over ham.

Det kan jo også hende at han har så fryktelig lyst til at alle andre skal like deg og trykke deg til sitt bryst at han er redd for å bli skuffet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...