Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at vi flyttet sammen har vi ikke hatt sex.. hva har skjedd dA? det er greit at vi er slitne og sånn..men det er noe som mangler.. kan jo ikke bare gjøre det slutt pga det.. vi har det jo ellers fint sammen.. vi har ikke snakket sammen om det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste tipset er vel å bare prate om det.

Gjest *Ulla*
Skrevet
Etter at vi flyttet sammen har vi ikke hatt sex.. hva har skjedd dA? det er greit at vi er slitne og sånn..men det er noe som mangler.. kan jo ikke bare gjøre det slutt pga det.. vi har det jo ellers fint sammen.. vi har ikke snakket sammen om det..

Har du prøvd å ta intitiativet til det da? Høres jo litt ut som om du forventer at det kommer av seg selv mener jeg.

Gjest Grafica
Skrevet

Vi glemmer det, litt sånn innimellom. Kan av og til gå to-tre uker fordi vi har det så travelt og er så slitne. Så plutselig slår det oss begge at HERREGUD! Og dermed holder vi på som kaniner i en ukes tid, så roer det seg, så går vi plutselig to uker uten sex...

Liker det egentlig sånn, en avtale om at "vi skal ha sex klokka åtte hver mandag, onsdag,torsdag, og klokken tolv på lørdag og søndag" er ikke noe for meg as :fnise:

Skrevet

Klart jeg har tatt intitivet til det.. er ikke sikkert han har skjønt hintene mine da.. er vil sikkert sånn som skjer etterhvert, men trodde det var etter litt flere år.

Gjest lissi32
Skrevet

Visste du ikke at sexen forsvinner når man flytter sammen og det er en stooor myte at menn er hingster??? :skratte:

Du får melde deg inn i klubben vår. Der får du tips og støtte når du er seksuelt frustrert. Klubben for de som ønsker mer sex :fnise: Velkommen:)

Skrevet

Sånn bare blir det. Jeg må si meg enig med Grafica på denne her, jeg og sambo glemmer det også, rett og slett..

Det går kanskje en stund, vi er slitne o.s.v. Men om jeg hinter til noe så skjønner han det jo hehe.. Han er bare blitt litt mer treg å få igang..

Gjest Gjest
Skrevet

kjæresten min var så stressa da vi flytta inn sammen at vi ikke hadde sex på to-tre uker.

da alt roa seg og han fikk solgt leil sin og fikk alle tingene sine inn i vår leil, så gikk alt tilbake til normalen igjen.

kanskje det kan være likt el lignende forklaring?

forandring i livet som vipper han litt av pinnen, men så plutselig en dag er alt bra igjen

:)

Skrevet

Ja det er vel bare at det er en overgang.. Får håpe det kommer seg igjen etter en stund ;) Kanskje det skjer noe i kveld *krysse fingene*

Takk for at dere gadd å svare meg da, det hjalp :)

Gjest Grafica
Skrevet

Bare et tips; beste måten å få noe til å skje, er ikke å hinte diskre, men å hive av deg klærne og dra ham inn på soverommet, ingen mann kan motstå det ;)

Eller ikke nødvendigvis soverommet. Inviter han med deg i dusjen, eller snik deg innpå ham (naken) når han står med oppvasken ;)

Skrevet

Enig med Grafica, menn tar hint dårlig, så det er bare å hive seg rundt og vise han hva du ønsker.... :sengekos:

Skrevet

Hm, har du flyttet sammen med eksen min, mon tro..?

Så fort jeg var "sikret" så sluttet han å ha sex med meg. Det brøt meg veldig ned og var direkte smertefullt etterhvert.

Tilslutt viste det seg at han hadde bedratt meg mye av samlivet vårt.

Nå var jeg skikkelig gledesdreper, men det var faktisk slik...

Gjest Catwoman
Skrevet

Enig med de to over... du må ikke hinte - vær direkte.

"Det er så lenge siden vi har hatt sex, at jeg bare må ha deg NÅ" feks. Men forsår og liker sånt mye bedre enn diskre hinting.

Gjest Grafica
Skrevet

Det er fakta at (de fleste) menn tenner grundig på jenter som er direkte og viser hva de vil ha. Menn liker mye bedre enn jente som drar de ned på senga, enn å gå rundt å prøve å forstå hint ;D

Jeg vet hvertfall at det er lite som tenner MEG så mye som når sambo kommer ut fra badet etter en dusj, stiller seg midt på stuegulvet og dropper håndkleet ;) Ord er overflødig, handling er tingen!

Skrevet
Det beste tipset er vel å bare prate om det.

Ja, det er absolutt det beste du kan gjøre.

Snakke med han om det.

Skrevet
Klart jeg har tatt intitivet til det.. er ikke sikkert han har skjønt hintene mine da.. er vil sikkert sånn som skjer etterhvert, men trodde det var etter litt flere år.

Tar han ikke hintene dine, så hinter du ikke sterkt nok!!

Gjest lillebøll
Skrevet

Hva med å lage en "avtale" om å ha sex hver dag?

Fungerer fint det :sjarmor:

Gjest lillebøll
Skrevet
Tar han ikke hintene dine, så hinter du ikke sterkt nok!!

Ikke hint. Bare begynn.

Plukk av han klerne, sett deg på han og sett igang. Stakkaren trenger vel ikke mange hint da?

Skrevet

Da tror jeg han hadde kastet meg av og sagt hva gjør du? Orker ikke nå..

men det går an å prøve :)

Nå har vi hatt sex etter at jeg skreiv det innlegget da.. men da er det vel kanskje en mnd til neste gang,.

Skrevet

Oj, hadde ikke orket det jeg, tørker jo inn da :fnise:

Vi har sex 5-10 ganger pr uke, morgensexen blir bare bittelitt kos mens på ettermiddag/kveld koser vi oss mer og over lengre tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...