Gjest Gjest Skrevet 4. april 2008 #21 Skrevet 4. april 2008 Shit, jeg trodde alle var som meg og forsøkte å se mest mulig vekk. Nå må jeg i alle fall huske å barbere meg nedentil når jeg skal trene, tenk om noen ser den ubarberte store stygge busken min Seriøst, dette er traumatisk! Og ja, noen er virkelig litt for lite sjenerte. Lurer på om du over meg trener på samme plass som meg. Jeg var veldig fasinert av hu ene som stod naken mitt i en BITTE LITEN garderobe, midt i pasasjoen helt naken og fønte seg, med å lene seg frem over og føne håret den veien i tilleg.
Nabodama Skrevet 4. april 2008 #22 Skrevet 4. april 2008 Shit, jeg trodde alle var som meg og forsøkte å se mest mulig vekk. Nå må jeg i alle fall huske å barbere meg nedentil når jeg skal trene, tenk om noen ser den ubarberte store stygge busken min Seriøst, dette er traumatisk! Og ja, noen er virkelig litt for lite sjenerte. Lurer på om du over meg trener på samme plass som meg. Jeg var veldig fasinert av hu ene som stod naken mitt i en BITTE LITEN garderobe, midt i pasasjoen helt naken og fønte seg, med å lene seg frem over og føne håret den veien i tilleg. Er det så rart da? Det kan jeg også finne på å gjøre
Gjest Bond Skrevet 4. april 2008 #23 Skrevet 4. april 2008 Huff, bare tull. Det er ikke helt lesbeorgie, av og til blir noen søtere gutter fra salen invitert med også, en gang var det bare en som jobbet der også - han var ikke noe kult, men alle 15 av oss, blonde, brune og spreke ville jo så gjerne ha noen å leke med og noen som kunne gi oss tilbakemeldinger i hvilken posisjon rumpene våre ser best ut.
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2008 #24 Skrevet 5. april 2008 Shit, jeg trodde alle var som meg og forsøkte å se mest mulig vekk. Nå må jeg i alle fall huske å barbere meg nedentil når jeg skal trene, tenk om noen ser den ubarberte store stygge busken min Seriøst, dette er traumatisk! Ubarbert fitte betyr ikke stygg fitte.
Gjest Oscar Skrevet 5. april 2008 #25 Skrevet 5. april 2008 Ubarbert fitte betyr ikke stygg fitte. Ne,i tvert imot. Dusk er sexy - barbert er stygt. (min smak)
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2008 #26 Skrevet 6. april 2008 Ne,i tvert imot. Dusk er sexy - barbert er stygt. (min smak) Helt enig, håret fitte er deilig.
Gjest bærremæ Skrevet 6. april 2008 #27 Skrevet 6. april 2008 Så at det var en om gutter her, så tenkte jeg sku høre ang jenter/kvinner... Når dere er i en fellesdusj, ser dere på de andre i dusjen? Str på pupper, om de er hårete nede osv? Jeg lar vel blikket gli over de andre der ja. Er det noen som har skikkelige fine pupper f.eks ser jeg litt ekstra, både fordi de er pene og fordi jeg er litt sjalu. Men som oftest er det masse eldre, kraftige damer med syk hårvekst som dusjer så da ser jeg alle andre steder..
Gjest Reka Skrevet 7. april 2008 #28 Skrevet 7. april 2008 Trodde alle visste at det er en lesbeorgie i fellesdusjen jeg? Jeg visste det!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå