Gå til innhold

Til damer...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så at det var en om gutter her, så tenkte jeg sku høre ang jenter/kvinner...

Når dere er i en fellesdusj, ser dere på de andre i dusjen?

Str på pupper, om de er hårete nede osv?

Videoannonse
Annonse
Gjest Frk Åberg
Skrevet

Nei, det har jeg ikke så mye interesse av. Jeg ville dessuten synes det var flaut om noen så at jeg studerte dem, så jeg holder øynene for meg selv.

Skrevet

Nei, jeg syns ikke det er så spennende å se på andre damer.

Gjest Tigress
Skrevet (endret)

Eg er ei tigresse, eg ser alt.

Endret av Tigress
Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Å kom igjen da, gi litt næring til fantasiene. :(

Gjest Gjest
Skrevet

Når jeg er i svømmehallen, ender det selvsagt alltid med at vi såper hverandre inn i dusjen, før vi går i saunaen og koser oss litt etter svømminga ;)

Hjalp det? :ler:

Skrevet

Egentlig så ser jeg på alle damene, ville bare at ingen skal vite det. Så når jeg såper meg inn bruker jeg god tid mellom låra og håper ingen merker hva jeg egentlig gjør.

Bedre? :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet

Til en viss grad. Greit å ha noen inntrykk "lagret" til senere på kvelden ;)

Gjest StockDama
Skrevet

Trodde alle visste at det er en lesbeorgie i fellesdusjen jeg?

Gjest Gjest
Skrevet

Seriøst!!?? :hakeslepp::hakeslepp::hakeslepp:

Fortell mer please.

Gjest Francess
Skrevet

Nei, pleier å snu meg inn mot veggen ofte.

Men en gang dusjet jeg sammen med ei slank, ung jente (trener på studentsenter) med svære pupper som må ha vært silikon. Da glodde jeg litt. Syntes det var litt interessant, har aldri sett silikonpupper på ordentlig. :sjenert:

Skrevet

Jepp, ække det vanlig da? :fnise:

Gjest StockDama
Skrevet
Seriøst!!?? :hakeslepp::hakeslepp::hakeslepp:

Fortell mer please.

Neh =D

Gjest ..----
Skrevet

Ja, klart jeg ser. Går an det, uten å glane. Man legger jo merke til hvordan andre ser ut, uten at man trenger å stirre på dem over lenger tid. For meg er det mer naturlig å la blikket gå rundt i rommet, enn å nistirre ned i bakken og hysterisk vri kroppen inn mot veggen.

Gjest Gjest
Skrevet

Jepp, synes det er litt interessant å se på de forskjellige kroppene i dusjen. Og har begynt å tenke over det med barbering og slikt, etter tråder her inne hvor det virker som de aller fleste barberer seg. Jeg ser heldigvis at i "real life", i svømmehallene, er de fleste som meg, ikke helt hårløse.

Liker å se på voksne damer, som er mødre, for å forberede meg på hva som evt skjer med kroppen min når jeg får barn. Se om jeg ser arr etter keisersnitt etc.

Skrevet

Det jeg liker best er når vi alle kler av hverandre før dusjingen.

Alle de puppene som blir befølt av hender med lange røde negler...

For ikke å snakke om etter dusjen hvor vi smører hverandre med fuktighetskrem.

:fnise:

Skrevet

Her skrives det masse tull. :kjefte: Jeg har installert kamera mange steder hvor kvinner har fellesdusj. Det er ingen lesbiske greier og alle kikker på de andre når de tror de andre ikke ser.....og de irriterer seg over de kvinnene som har fastere/større bryster, smalere midje, mer sexy rumpe osv...

....og for de som ikke skjønte det....det var selvsagt en spøk at jeg har installert noe kamera....det andre var mer sant...

:ler:

Gjest Bifilia
Skrevet

Ja, jeg gjør vel det, men ganske ubevisst.

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg ser på andre jenter når jeg er i felles dusjen. Lite gran selføgelig. :) Men hvis det var høflig og normal, kunne jeg se litt mer enn jeg gjør nå. Jeg er veldig nysgjerrig hvilken kropp andre kvinner har, barberer de fitta eller ikke, om de har store pupper eller små. ;)

Skrevet

Mulig jeg ser helt ubevisst, men jeg har aldri tenkt noe over det, egentlig.

Selv om hun som dusjer ved siden av har helt fantastisk/forferdelig kropp, så interesserer ikke det meg nok til at jeg begynner å glo.

Men jeg har opplevd mange som ikke tenker sånn... Det er mye glaning i dusjen. Og mange som virkelig ikke eier bluferdighet, men som står og føner håret og sminker seg i nettoen... En gang så jeg en dame som sto og tøyde ut helt naken. Hehe, det finnes mange posisjoner som er mindre flatterende, kan man si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...