Gå til innhold

1000 kr. gavekort fra Bokklubben - har dere brukt alle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du brukt opp alle gavekortene du fikk fra Bokklubben?

Jeg har ikke brukt opp alle enda, vet ikke helt hva jeg skal bruke det siste på... Noen forslag?

Og - hvordan kan man vite hvilke man har penger igjen på? :klø: Var noen bøker jeg aldri fikk (utsolgt)...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Vi har igjen for over 3000 kroner.

..Og vi aner heller ikke hva vi skal bruke de på, selv om det er mange fine bøker der inne. Vanskelig.

Skrevet

jeg har et gavekort igjen..... sparer litt på det enda jeg.. så mange bøker jeg har lyst på så jeg klarer ikke bestemme meg

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg har fortsatt 1500,- igjen, og jeg kommer til å kose meg med dem utover året. Jeg har hvertfall ingen hast, siden mine varer til oktober. Jeg regner med at jeg kommer til å kjøpe noen romaner, et par kokebøker og kanskje en pensumbok.

Skrevet

Du kan feks gi det til meg :sjarmor:

:ler:

For å få vite hvor mye som er på det, så trur jeg du bare må legge varer i handlekurven og legge inn gavekortet.. da skal jo summen komme opp.. og vil du ikke handle da, så er det jo bare å fjerne det igjen.

Skrevet
Har du brukt opp alle gavekortene du fikk fra Bokklubben?

Jeg har ikke brukt opp alle enda, vet ikke helt hva jeg skal bruke det siste på... Noen forslag?

Og - hvordan kan man vite hvilke man har penger igjen på? :klø: Var noen bøker jeg aldri fikk (utsolgt)...

Jeg har enda igjen 725 kr fordelt på tre gavekort... Men jeg handlet for alt i utgangspunktet, desverre var etpartre pensumbøker ikke mulig å få, har brukt noen av de pengene jeg fikk tilbake allerede... Mine er gyldige til oktober så jeg kommer til avvente litt og se hva jeg trenger :)

Jeg hadde skrevet opp alle gavekortkodene slik at jeg har sjekket alle for å se om det var noe igjen. Jeg ville sendt bokklubben en mail, da får du alle gavekortkodene de har tilbakeført penger til.

Skrevet

Jeg har brukt opp mine 4000 for leeeenge siden :D

Kunne godt hatt noen tusen til, er mange bøker jeg ønsker meg!

Skrevet

Jeg har et gavekort på 1000 kr igjen. Mitt varer også til oktober så tenkte å spare det litt til. Jeg har sett meg ut noen ting jeg tror jeg kommer til å kjøpe da :=)

Jeg skulle også ønske jeg hadde flere! Er så mange bøker jeg har lyst på...

Skrevet

Akkurat det gikk veldig raskt å bruke opp, ja. :filer:

Gjest Tnita
Skrevet

Gjentar meg selv, jeg siden ingen gadd å svare fordi jeg selv er medlem i Bokklubben. Er dette et gavekort dere har fått fra bokklubben? er det noe jeg ikke har fått med meg her?

Skrevet

Jah! Hvilke gavekort?

Jeg vil også ha! :)

Skrevet
Gjentar meg selv, jeg siden ingen gadd å svare fordi jeg selv er medlem i Bokklubben. Er dette et gavekort dere har fått fra bokklubben? er det noe jeg ikke har fått med meg her?
Jepp, det var en sånn kampanje i Bokklubben (i fjor høst), der man fikk gavekort på 1000 kr. for hver klubb man meldte seg inn i.
Skrevet

Åh..alt man skal gå glipp av..

Gjest Tnita
Skrevet

Ja, meldte meg inn for en måned eller to siden. Håper det blir noe sånt igjen da. :)

Skrevet
Ja, meldte meg inn for en måned eller to siden. Håper det blir noe sånt igjen da. :)

:ler: Tviler litt på det, det gikk jo helt over styr.. Mange som meldte seg inn i alle bokklubbene og fikk over 10000 i gavekort! Men man kan jo håpe da!

Jeg har 4-5000 igjen, kommer nok til å bruke mesteparten på pensumbøker til høsten!

Gjest _Leela_
Skrevet

Har igjen et på 1000 og så en rest på 100-200 kr på et annet (hadde totalt 8). Har fullstendig oversikt over hva som er igjen da jeg har oppført alt som er kjøpt på de ulike gavekortene i et regneark, noe jeg er glad jeg tok meg bryet med å gjøre fordi jeg trodde jeg hadde brukt de så og si opp.

De har faktisk gavekort fremdeles, men kun i noen få klubber, gavekortene er dessuten på 750 kr og må brukes opp i løpet av 30 dager. Og så har de med den lille detaljen om at det kun kan brukes ved innmelding i 1 klubb.

Er det forresten noen som har fått noen uønskede bøker? Jeg har faktisk klart å avbestille alle, men er faktisk en del jeg har vurdert å få tilsendt da.

Skrevet
Er det forresten noen som har fått noen uønskede bøker? Jeg har faktisk klart å avbestille alle, men er faktisk en del jeg har vurdert å få tilsendt da.

Jeg har avbestilt alle jeg ikke ville ha, men er en del jeg har latt vær å avbestille også, fordi jeg hadde lyst på de :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...