Gjest Bond Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 (endret) Noen som følger med? Virker som om sjansene er store at det blir ganske utrolige dansere for finalen med tanke at det er jo over hele skandinavia nå. Dommerene er i hvert fall av høy kvalitet. Men herregud de flaue casene i begynnelsen! Blir nesten ubehagelig å se på... Ja da, mennesker liker danse og så videre, men jeg synes nesten synd for noen av dem... Endret 15. mars 2008 av mrs_bond
Gjest Emera Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Noen burde vært beskyttet mot seg selv. De aller flaueste fremtoningene er gjerne de som blir mest sjokkert over at de ikke går videre. Jeg kommer til å følge med!
Gjest _Leela_ Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Fikk bare sett litt igår, menskal følge med ja. Satser på at gårsdagens episode kommer i reprise. Det lille jegså lovet bra + at det var et par som aldri skulle vært der, men de får jo noen sekunder med TV tid da.
Gjest Bond Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Huff! Nivå for svenske gutter virket å være SÅ mye høyere enn andre, så synd de måtte velge bare 4 svensker! Det var flere som skikkelig fortjente å gå videre der, syntes jeg. Men de 24 lover sinnsykt mye likevel! Mange helt utrolige dansere.
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Helt enig med deg Mrs. Bond. Han svenske som slo seg i leppa, var en MYE bedre danser enn enkelte av de norske guttene. Så det blir på en måte feil at de må plukke ut likt antall dansere fra hvert land.
Gjest Frk Åberg Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Jeg fikk ikke sett de siste minuttene. Gikk hun som var med i fjor videre (Mona?)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå