Gå til innhold

Tror dere at jeg har en sjans?

Anbefalte innlegg

Gjest forelska å usikker...
Skrevet

Jeg var ute en helg, jeg og en gjeng kammerater havnet på fest, etterkvart så begynte folk og sovne, jeg og kammeraten min var ikke sovnet...

Vi tok taxi hjem til han, han virka litt usikker når han spurde om jeg vil være med, litt flau på en måte,(han virker vanligvis ikke som en sjenert fyr) vell heime hos han så satt vi i sofaen, vi prata lenge, om ting vi både var enige og uenige i, vi lo og snakka om alt muli, drakk litt, og han sa mye fint til meg, la merke til at han såg masse på meg på festen også...(vi har sjelden snakka på tomandshånd)

Han satt seg bort til meg og la armen rundt meg, så jeg blei liggende inntil han, det hele var veldi kosli :)

Kan legge til at da han ringte for å høre om det var fest rundt, så var det noen som spørde om han skulle ha meg med, å då han sa ja, så sa dei at vi ikke fikk komme pga di kjente ikke meg..

Hu ska vera med, ellers så går vi en annen plass sa han da.

Vi gikk ikke ut sammen, han tok berre kontakt med meg ute.

På festen så sa en kammerat til meg at x hadde hatt lenge hatt ett godt aua til meg.. Han skulle til å si noe mer, men han tidde når x kom bort til oss.

x (kammeraten min) klemte meg fleire ganger iløpet av kvelden, å han smilte masse te meg.

Hjemme hos han begynte vi etter kvart å småkline litt, og berre kosa med kvarandre...Då hadde vi sittet lenge å berre småflørtet.

Dagen etterpå tok han kontakt på msn med meg, noe han ikke har gjort før, (har ikke hatt hverandre lenge der)

Vi skrev mye at og fram, og han sa at han hadde hatt det kosli då me var sammen heime hos han.

Har lyst til å invitere han med på kino el noe, men vett ikke om jeg tørr, er så redd for å drite meg ut, vi var begge på fylla når vi var heime hos han....Å i fylla kan jo folk si ting som ikkje di hadde sagt i edru tilstand..

Jeg har lenge hatt sansen for ham, og har lyst til å bli bedre kjent med han, og forhåpentligvis bli meir enn venn med han.. Men er redd for å ødelegge det vennskapet vi har begynt å bygge opp, visst alt berre var litt kos i fylla for han:(

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det virker jo som han liker deg. Han tok jo kontakt dagen etterpå og sa at det hadde vært koselig. Regner med han var edru da ;-)

Gjest Gjest
Skrevet

Ah, young love - jada du har nok sjans virker det som! :)

Skrevet
Det virker jo som han liker deg. Han tok jo kontakt dagen etterpå og sa at det hadde vært koselig. Regner med han var edru da ;-)

Hehe, han veldi edru då ja... når det ikke var mer å snakke om, så tok det ikke lang tid før han skrev noe nytt, bare så vi skulle snakke litt til, men folk kan jo snakke godt uten å vera forelska da, han er veldi blid og pratsom til vanlig også..

Syns dere jeg skal ta en sjans... jeg er så fryktlig sjenert...

Gjest Gjest
Skrevet
Hehe, han veldi edru då ja... når det ikke var mer å snakke om, så tok det ikke lang tid før han skrev noe nytt, bare så vi skulle snakke litt til, men folk kan jo snakke godt uten å vera forelska da, han er veldi blid og pratsom til vanlig også..

Syns dere jeg skal ta en sjans... jeg er så fryktlig sjenert...

Ja, du må ta en sjans. Hvis ikke kommer du til å angre på det resten av livet.

Og ut fra det du forteller høres det svært sannsynlig ut at han er interessert i deg. :)

Skrevet

Jeg vet at ting er best å ta face to face så det heter, men siden jeg er så sjenert så tørr jeg ikke.... vil men tørr ikke....

Hva hadde dere annbefalt av mld og msn visst jeg skulle klare å mote meg opp til å spør han om kino eller noe annet..

Kinoen her jeg bor er ikke akkurat noe å skryte av, så andre ting å invitere han med på "date" med tar jeg imot med takk :)

Kino er vell kanskje heller ikke det beste i og med at man sitter i en sal sammen med andre folk, å ikke har så veldi mye anledning til å prate med hverandre....??

Jeg vet at han liker god mat, er en musikkelsker, liker å sjå film, tar seg ein fest når det passe, men sofa kos er også bra.

så nå vet dere vertfall litt om han, kanskje det er lettere å komme på noe da?

Ps. Vi satt å kyssa lenge og bare koste, å plutseli så lyste heile ansiktet hans opp i eit stor smil i det han seie: så lenge har jeg ikke klina på kjempe lenge..å han sa at jeg var god å flink....

Men vi har ikke hatt kjempemye kontakt denne uka, har hatt to lange samtaler på msn siden søndag( hendelsen fant sted på lørdag) Men han kan jo ikke prate med meg hele tiden, det sjønner jeg jo, håper bare på at det ikke bare var en flørt for han, å at han kommer til å bli mer på vennskapsnivå igjen...

Gjest Gjest
Skrevet

Inviter han på filmkveld hjemme hos deg! :)

Skrevet
Inviter han på filmkveld hjemme hos deg! :)

Signerer denne, kjempe koselig.

Lag også noe lett og god snacks/mat som dere kan spise så blir det liksom enda litt mer "date" over det, på en indirekte måte. (Da mener jeg ikke potetgull) Lag noe slikt som nachos i form med ost, kjøtt og salsa.

Lykke til!

Hold oss oppdatert da ;)

Skrevet

Skader jo ikke å prøve da, noen som har noe forslag til enkel og god mat som ikke krever stekeovn? ( stekeovnen min er ikke så bra, så ting blir ikke skikkelig stekt i den, er en skikkelig gammel en som sto i leiligheten her da jeg flytta inn...) skal prøve å holde dere oppdatert, nå gjenstår det bare å finne ut hvordan jeg skal invitere han hit...... Skulle ønske jeg ikke var så sjenert...:( :(

Gjest Gjest
Skrevet

"Jeg har tenkt å se {sett inn navn på film her} på fredag, vil du være med?" Enkelt og greit ;)

Taco er godt, og passe sølete, sånn at det løser stemningen litt :)

Skrevet
"Jeg har tenkt å se {sett inn navn på film her} på fredag, vil du være med?" Enkelt og greit ;)

Taco er godt, og passe sølete, sånn at det løser stemningen litt :)

Jaja, jeg fikk aldri komt så langt at jeg inviterte han på middag.

Traff han ute igjen denne helga, han drog meg til sides og sa: det som skjedde sist var berre for kos, du vet det...... det var ikke for noe mer..

Ble helt satt ut og sa ja jeg vet...

så snakket vi ikke mer om det.

Senere var det ei dame så prøvde og kysse på han, å vi tre satt i samme sofa, han skubba henne vekk og sa at dette blir feil på mange måter....

Skrevet

Kanskje han bare var usikker på om du var interessert i ham, og at avvisningen var et forsøk på å redde egen stolthet? Det virker litt sånn ut i fra kommentaren han kom med da hun andre jenten prøve å kysse ham. Jeg ville invitert ham på filmkveld likevel, jeg! Bare for å se hva som skjer... Du vil jo uansett være venner med fyren, så om det ikke er noen romantisk stemning, gjør det jo egentlig ingenting :)

Gjest Gjest
Skrevet

Som gutt kan jeg si at jeg fort kunne kommet med en sånn kommentar neste gang jeg møter ei jente jeg er interesert i i fylla igjen. Gjerne fordi man er veldig usikker på hva den andre føler og er livredd for å drite seg ut. Inviter han over på en uformell film og planlegg og lag litt snaks, om han avslår det (og evnt ikke spør om dere kan ta det en annen dag) så har du jo fått svar at han faktisk mente det han sa helga etterpå. Om han kommer har du nok en sjangs og da er det bare å nyte det :)

lykke til

Gjest Casey
Skrevet

Man bør altså ikke tro det blir ekteskap når noen vil kline. Se på det meste som moro, og ikke at det blir tvillinger om et år.

Gjest Hilde K S
Skrevet

Sms er egentlig djevelens verk, men an være fint å bruke i situasjoner som dette. Send ham en melding, davel!

Skrevet
Man bør altså ikke tro det blir ekteskap når noen vil kline. Se på det meste som moro, og ikke at det blir tvillinger om et år.

Vet jo d da, men det er jo lov å håpe i det minste da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...