California Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Tuslet rundt på Oslo City istad for å finne Change. Vet ikke om det var ettermiddagsrushet som gjorde øynene mine trøtte, men fant ikke butikken! Er det noen som kan si meg hvor på Oslo City Change ligger så hadde jeg blitt veldig glad! Har vært på den på Stovner, men skal ikke den veien i morgen.
milla-mor Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Guri, dette skulle jeg ikke begitt meg inn på... Har stedsans som en kongle, og er udugelig til å forklare. Men, anyways... Gå rett frem fra hovedinngangen, helt til du kommer til H&M med smykker og vesker, så svinger du til venstre, og innerst finner du "Change". Like ved "Sorbet" og den lille inngangen.
California Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2008 Guri, dette skulle jeg ikke begitt meg inn på... Har stedsans som en kongle, og er udugelig til å forklare. Men, anyways... Gå rett frem fra hovedinngangen, helt til du kommer til H&M med smykker og vesker, så svinger du til venstre, og innerst finner du "Change". Like ved "Sorbet" og den lille inngangen. Ved Mystic (parfymeriet), Morris og klokkebutikken? Da skjønner jeg! Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå