Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skjønner nemlig ingenting.. tok to strips fra billige tester og begge viste en svak rosa strek. streken kom ikke med en gang, men etter ca 4-5 minutter.

så jeg tok en cb test, men den viste negativt?? skjønner ingenting.. er det mulig da? hva kan det bety?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg skjønner nemlig ingenting.. tok to strips fra billige tester og begge viste en svak rosa strek. streken kom ikke med en gang, men etter ca 4-5 minutter.

så jeg tok en cb test, men den viste negativt?? skjønner ingenting.. er det mulig da? hva kan det bety?

Du er sikkert gravid vil jeg tro...

Skrevet

Jeg trodde streken fra billige tester skal være sterk (ikke svak)? Jeg ville i alle fall ikke våge å slippe jubelen løs hvis CB viste negativ. Gi det et par dager og prøv igjen. Jeg ønsker deg lykke til!

Gjest Familienett.Com
Skrevet (endret)

testene fra billigetester kan bli positive etter en stund, Jeg brukte disse selv for et par år siden. Det står på pakken også ? at de kan bli det av å ligge en stund.

Nå er ikke 4 minutter så lenge, men jeg ville nok heller trodd på CB for denne gang.

Når de er positive slår de ut med en gang. dvs. akurat når du tar testen.

Endret av Familienett.Com
Skrevet
Jeg trodde streken fra billige tester skal være sterk (ikke svak)? Jeg ville i alle fall ikke våge å slippe jubelen løs hvis CB viste negativ. Gi det et par dager og prøv igjen. Jeg ønsker deg lykke til!

takk takk, trenger all den lykke til jeg kan få:) nei jeg har ikke sluppet jubelen løs enda, og det gjør jeg nok ikke før etter 4-5 mnd med baby i magen :) jeg tok en billigtest sist jeg var gravid, den var også svak, men da viste cb testen positiv. vet liksom ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til de billigtestene. så får heller vente noen dager og ta en ny CB-test.

så forholder meg til den!

Skrevet

vent et par dager og test på nytt. har du ikke så mye hcg i kroppen enda så vil streken bli svak eller ikke være der (vet ikke hvem som trenger mest hcg av cb eller billigtestene) og selv om du tester positivt så trenger ikke testen å bli postiv med engang.. bare innenfor den grensa som står på bruksanvingen. (det er vel 5-10 min)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...