Gå til innhold

Hvordan bli kvitt den helv... KATTA????

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Lette

Hallo! :-?

Jeg bor i et strøk av byen hvor det bor mange katter, og nå har en av disse beistene funnet ut at mine blomsterurner er en fin-fin plass å legge fra seg skitten sin... Hva i ALLE DAGER kan jeg gjøre med det? Jeg er selv et hundemenneske, og har alltid plukket opp skitten etter mine hunder, men jeg kan jo ikke akkurat be katta om å ta med seg pose neste gang? :hoho:

Finnes det noen lure knep for å få det der dyret til å legge fra seg etterlatenskapene sine et annet sted? Noe luktgreier eller ettellerannet som kan hindre dyret? Har lurt på å hive et fiskegarn over den utvalgte urnen til katta har funnet et annet toalett, men det blir jo ikke spesielt pent, kanskje... :wink:

Lotte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har med stort hell forsøkt eddik mot katteplagen, men eddiken fordamper lett, og må stadig etterfylles.

(Må huske å kjøpe eddik i morgen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv med appelsinskall - evt annet sitrusskall. Katter liker ikke sitruslukt. Eller henvend deg til en skadedyrbekjemper og hør om de har noe pulver som kan strøs ut for å få kattene til å sky terassen din - det har de ofte og det virker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker at Mamma brukte noe som het "Fy" eller noe sånt. Det var en gjennomsiktig plastikkflaske med noen grønne greier oppi. Det luktet ikke noe godt. Husker ikke om det hjalp, dessverre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...