Gjest Bekymret nå Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Tok en graviditetstest nå i sted, har ikke prøvd denne typen før. Testen er positiv, men jeg tror jeg gjorde det feil? Holdt kanskje testen litt skeivt, iallfall ble testen positiv FØR kontrollvinduet fikk en blå strek. Det var akkurat som om testen ble farget oppover, om dere forstår? Vanskelig å forklare, men trodde at resultatvinduet skulle komme først? Nå kom først to blå streker, deretter resultatvinduet. Tror derfor jeg tisset litt skeivt, slik at det kom urin inn i testen? Litt forvirret her nå iallfall.
t_one Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 (endret) Det pleier å stå ganske klart i bruksanvisningen om evt feil når man tar testen. Det er også slik at hvis man har vært gravid en stund vil man ha mye hormoner(HCG) i urinen, og resultatet kan vises veldig raskt, ofte raskere enn kontrollstreken. Hvis det er slik at det tar mer enn 10 min før kontrollstreken vises er testen misslykket, og da må man ta en ny. Men oftest er det en feil med testen hvis det har kommet for lite urin, ikke for mye.. Så kan hende du er gravid? Ta en test til om ca 3 dager! Lykke til da! Endret 13. mars 2008 av t_one
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå