Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 som ikke finnes i Norge er jeg interessert i å få annbefalinger til. Jeg har ei venninde som skal reise til asia om 2 uker, så da dropper hun innom flyplasser i kjøben, i amsterdam, i london i malaysia vet jeg. Hun skal kjøpe den øyenskyggeprimeren fra urban decey til meg, det er det jeg vet. Men jeg vil ha noe mere som ikke er å få tak i her, er spesielt interessert i øyenskygger, da liker jeg farver som går i bronsje, brunt, beige og champanje. Så da håper jeg dere har noen annbefalinger å komme med.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Ingen som har noen forslag å komme med? Noen som vet hvilken farve er egentlig Nars sin orgasme blush?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 (endret) Dessverre vil du knapt finne så mange interessante merker på internasjonale flyplasser, for de fleste fokuserer mest på de store merkene som du allerede får tak i i Norge. For å ta ett eksempel, så har Kastrup (som du ikke nevnte) for eksempel Kiehl's, Origins og MAC, men de to sistnevnte får du i Norge, også. Schiphol er et eneste langt gjesp på kosmetikkfronten, og Heathrow er heller ikke dødsinteressant, men der har du i det minste MAC. NARS Orgasm er en lys, skimrende aprikosfarge. Endret 14. mars 2008 av Morgan le Fay
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Så du tror ikke at hun kan finne UD sin øyenskyggeprimer til meg?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Jeg tviler, for å være ærlig, men jeg kan jo ta feil.
Mischa Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 Jeg mener å huske de hadde Urban Decay på Heathrow.. men husker ikke hvilken terminal det var. Da jeg reiste til L.A. i fjor sommer hadde vi mange timer på Heathrow men jeg kunne ikke spore opp UD noe sted. Enten har det bare på en av terminalene eller så har de sluttet med det.
Rosenrød Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 Jeg mener de har Urban Decay på terminal 3 på Heathrow, de har i alle fall hatt det før.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 14. mars 2008 #8 Skrevet 14. mars 2008 Var nettopp i London og de har Urban Decay på Boots. Prøv Boots butikken i Terminal 3.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2008 #9 Skrevet 14. mars 2008 Oi, tusen takk for tipset, skal si det til henne, så da får jeg bare håpe på at hun skal på terminal 3.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå