AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #201 Skrevet 30. januar 2015 Jeg puffer denne opp jeg! Anonymous poster hash: 36b0e...853 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #202 Skrevet 13. januar 2016 Jeg sluttet for over 1 år siden nå. Gikk på p-ring i ca. 2 år og deretter Conludag i 2 måneder kanskje før jeg sluttet for godt. Det jeg har merket er at humøret mitt har blitt mye bedre, og at jeg ikke får så sterke magesmerter under mensen. Men har fått masse kviser da.. Anonymkode: c3be5...393
best311 Skrevet 1. juli 2016 #203 Skrevet 1. juli 2016 (endret) Kjøp Microgynon - https://euroclinix.net Jeg gikk fra cerazette til microgynon, perfekt! Blødde mye på cerazette, vann i kroppen, dårlig hud, alt forsvant på microgynon Endret 16. juli 2022 av best311
Solsikke11 Skrevet 17. august 2018 #204 Skrevet 17. august 2018 På 4.2.2010 den 12.53, Miss Pandora skrev: Ser det er mange som lurer på det samme her!! Hva skjer når man slutter på P-piller?? Og ser også ut som mange har sluttet akkurat nå også, slik som meg Jeg slutter på Diane 1.Feb-2010 og har brukt dem uten stopp i over 13-14 år. Jeg begynte på Diane som tenåring for å ta knekken på uren hud, slik som de fleste her har gjort. Og jeg har meget pen hud i dag uten kviser. Men etter å ha gått på P-piller og ikke hatt sex i nå snart 4 år, er vel det på tide å slutte. Snakk om bortkastet prevansjon Jeg har også holdt igjen pga frykt for å få styggere hud og økt kroppshår. Diane holder dette i sjakk hos kvinner. SÅ DETTE BLIR SPENNENDE! Nå har det gått kun få dager, så nå merker jeg ingenting. Men lover å skrive her så fort jeg får noen forandring. Og dere andre som har sluttet nå må også skrive erfaringer I samme situasjon som deg, hvordan har det gått?
Lissm Skrevet 2. april 2021 #205 Skrevet 2. april 2021 Gammal tråd, men eg henta den fram igjen eg. Eg slutta for ca 1mnd sia, og eg har opplevd følgande: - Mensen annakvar veke - Litt mindre stressa/engstlig - Føle meg meir attraktiv - Irritabel tarm Har lest gjennom heile tråden, men virka ikkje som nåken andre har opplevd irritabel tarm som ei bivirkning, men det kom ganske rett etter eg slutta. Håpa det går seg til etter kvart 😬😬
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå