Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ute etter et produkt som gir skimmer til kinnben,under øyebrynene mm..

Det må helst ikke være farget ,men eggeskallsfarget kanskje.

Vet ikke helt.Kan der anbefale meg ett?Legg gjerne ved et bilde av produktet om dere har det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det her blir kanskje ikke så veldig hjelpsomt, men MakeUp store har en veldig god en; en glassflaske med svart kork. Den er vel omtrent eggeskallfarget, og er veldig drøy!

Skrevet
Det her blir kanskje ikke så veldig hjelpsomt, men MakeUp store har en veldig god en; en glassflaske med svart kork. Den er vel omtrent eggeskallfarget, og er veldig drøy!

Er det en spray det da eller?Vil helst ha krem eller pudder.

Hva heter den og hva koster den?

Skrevet

Nei, det er ikke spray, men en krem som pumpes ut. Jeg mener å huske at den at den ikke var så dyr, toppen 200,- tenker jeg.

Jeg fant den her nå, og den heter Luminizer :) Er en 30ml. glassflaske.

Skrevet
Nars Albatross!!!

Hvor får man kjøpt den?

Skrevet
Nei, det er ikke spray, men en krem som pumpes ut. Jeg mener å huske at den at den ikke var så dyr, toppen 200,- tenker jeg.

Jeg fant den her nå, og den heter Luminizer :) Er en 30ml. glassflaske.

Den er sikkert fin,bare synd jeg er milevis unna en Make up Store butikk.

Sukk....

Gjest Gjest
Skrevet
Alima minerals har skimmerpudder, du kan kjøpe små prøvekrukker til en dollar pr. stk. Liker foundation og solpudder derfra veldig godt.
Skrevet

Er enig i Mac pigment. Anbefaler Your Ladyship eller Vanilla. Det er et löst pudder som kan blandes ut i foundation og bodylotionen for å få glöd, i hårsprayen, hårskummet eller hårgeleen:) Den kan brukes som neglelakk (blandes med gjennomsiktig lakk), i lipgloss osv, eller bare börstes på med en kost på kinnbein:D Fantastisk produkt!

Gjest Gjest
Skrevet

Det fra Nars så veldig fint ut, går farven mot gull, passer den som highlight under øyenbrynet sammen med øyenskygger i brune farver?

Skrevet
Det fra Nars så veldig fint ut, går farven mot gull, passer den som highlight under øyenbrynet sammen med øyenskygger i brune farver?

Går litt mot gull ja, er varm i fargen. Er ikke helt sikker på hvordan den vil bli sammen med bruntoner, bruker veldig lite av dette selv.

Gjest Gjest
Skrevet

Den fra Nars så kjempefin ut, egentlig en sånn farve jeg har lett etter lenge. Men det er en øyenskygge eller?

Skrevet
Den fra Nars så kjempefin ut, egentlig en sånn farve jeg har lett etter lenge. Men det er en øyenskygge eller?

Den er vel egentlig ment som en highlighter til ansiktet (har samme størrelse som rougene fra Nars), men den kan fint brukes rundt øynene også.

Skrevet

Tusen hjertelig takk for gode svar mine damer :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...