tuji Skrevet 5. mai 2003 #1 Del Skrevet 5. mai 2003 Nevnte det i en annen tråd også, men jeg synes det er så godt at jeg lager en egen tråd. Har nemlig oppdaget et lettvint og veldig godt snacks: Smør flatbrød med et tynt lag margarin, og strø revet parmesan over. Legg det utover et stekebrett, og sett i ovnen på 175 grader i ca fem minutter. Knekk opp og server. Dette er veldig godt, og kan også dippes. Husk å lage nok, for dette går unna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluesky Skrevet 5. mai 2003 #2 Del Skrevet 5. mai 2003 Det er sikkert kjempe godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerpia, ikke innloget Skrevet 5. mai 2003 #3 Del Skrevet 5. mai 2003 Hvilken type flatbrød bruker du? Synes dette høres veldig spennende ut jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 5. mai 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 5. mai 2003 Vanlige tynne, de med bilde av dame utenpå Husker ikke hva de heter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerpia, ikke innlogget Skrevet 5. mai 2003 #5 Del Skrevet 5. mai 2003 Takk :D Skal prøves! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 5. mai 2003 #6 Del Skrevet 5. mai 2003 mmmmm høres godt ut. vi bruker mye fersk parmesan her i huset, da mannen er italiensk. svigerfar kjøper alltid med seg store HJUL med parmesan fra Italia:) naaaaaaaaam. klem Iset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 6. mai 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 6. mai 2003 Jeg er hekta, har lagd det fire dager på rad nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå