MellonCollie Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 En bok blir til to filmer Dette er jo en fantastisk fin nyhet spør du meg! Er jo det som har vært litt av problemet med de siste to filmene, spesielt den siste. Bøkene har mange parallellhistorier som man ikke får godt nok frem pga mangel på tid. Gleder meg vilt til november i år og norgespremieren på film nummer 6!
Gjest _Leela_ Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Så bra, har ofte syntes at de utelater litt for mye i filmen. Og det er vel mer enn nok til å fylle to filmer i boka, kunne gjerne kommet litt tettere, men et halvt års mellomrom er ok. Håper nå bare at de beholder de samme skuespillerne selv om de begynner å bli gamle, blir ikke det samme hvis de bytter ut.
Tabris Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Kjempebra!!! :-D De skulle heller laget HP om til en miniserie fra starten av. De to første bøkene fungerte bra som 2,5 timers filmer, men de resterende bøker er altfor rike, lange og detaljerte til at det er mulig å lage dem om til gode filmer, etter min mening. Vi sitter bare igjen med skjelettet, alt kjøttet er rensket bort pga tidsmangel.
MellonCollie Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2008 Spesielt på forrige film merket jeg at samboer, som ikke har lest bøkene, datt litt av historien. Det gikk fort i svingene, og jeg som har lest bøkene savnet veldig mye av det jeg hadde gledet meg til å se filmatisert. Så en miniserie hadde nok vært en god idè, ja. Når det gjelder skuespillerne, så tror jeg vel alle har skrevet under kontrakter på de siste filmene også..? Synes jeg kan huske å ha lest dette i alle fall.
Tabris Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Jo, de har det. I hvertfall trioen. Jason Isaacs (Lucius Malfoy) er såpass ivrig at han blir nok med resten. Jeg håper og tror at flere av de voksne også vil bli med videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå