super Skrevet 5. mai 2003 #1 Skrevet 5. mai 2003 Ok, dette kommer kanskje til å høres litt teit ut, men.. Plutselig har jeg fått problemer med å legg mascaraen pent på vippene. Jeg har prøvd flere forskjellige, bl.a. 38* fra Kanebo og Pure Curl fra Clarins. Vet ikke hva som har skjedd, jeg greide det fint før.. Det kan heller ikke være at mascaraene er gamle, for det samme skjedde med en flunkende ny mascara.. Jeg er vel bare hemma Har noen tips om gode mascaraer som er lette å legge.. Synes jeg ser bedre ut med mascara, men det er ikke pent hvis det klumber og sånn.. Og hvordan blir vippene seende ut ved permanent farging?? -SUPER
Gjest M-ling Skrevet 5. mai 2003 #2 Skrevet 5. mai 2003 Er du veldig nøye med å rense vippene etter sminkebruk? Du kan også prøve å rette dem ut før du legger på mascara, enten med vippetang eller med fingrene. Skill dem før du legger på farge.
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2003 #3 Skrevet 5. mai 2003 Jeg bruker nå bare maskaraen fra Clinique. Jeg har lange øyevipper og i tillegg er de helt lyse, så jeg trenger noen lag. Med clinique- maskaraen kan jeg ta på flere lag uten at den klistrer seg. Dessuten er "hylsa" såpass trang, så kosten ikke er full av maskara når du drar den ut.
starie Skrevet 5. mai 2003 #4 Skrevet 5. mai 2003 Når man farger vippene med permanentsverte får man fra askegrå til blåsort. Jeg farger alltid mine, men bruker ofte litt mascara i tillegg for å "bygge" dem opp litt. Synes det er fïnt, og det ser naturlig ut.
super Skrevet 5. mai 2003 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2003 Angeleyes: Hvilken Clinique mascara bruker du? Jeg har lurt på å kjøpe en fra Clinique, men vet ikke helt hvilken.
vilde Skrevet 5. mai 2003 #6 Skrevet 5. mai 2003 Jeg kjøpte nettopp en ny Biotherm mascara, har alltid sverga til Lancome før, men denne Biothermen var kjempegod syns jeg, absolutt til å anbefale
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2003 #7 Skrevet 5. mai 2003 Angeleyes: Hvilken Clinique mascara bruker du? Jeg har lurt på å kjøpe en fra Clinique, men vet ikke helt hvilken. Den heter "Naturally Glossy Mascara" Hele maskaraetuiet eller hva jeg skal kalle det er blank sølvfarga. Den jeg bruker, hverken forlenger eller gir noen voldsom fylde, men jeg er kjempefornøyd med den. Mye bedre enn mye av det andre "klinet" man får kjøpt....
Gjest Ethereal Skrevet 6. mai 2003 #8 Skrevet 6. mai 2003 Prøv Spectacular Mascara fra Helena Rubinstein, da er det ikke mye som kan gå galt. Tørk gjerne av børsten de første gangene du bruker en ny mascara, og gre gjennom dem med en vippekam før mascaraen er helt tørr. M
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2003 #9 Skrevet 6. mai 2003 Mamma hadde kjøpt en maskara fra Helena Rubinstein her, men hun var ikke fornøyd..Men om det var den Spectacular vet jeg ikke...
super Skrevet 7. mai 2003 Forfatter #10 Skrevet 7. mai 2003 Jeg har kjøpt Natural Glossy fra Clinique, og den var bra :o) Nå er vippene mine penere..
Gjest Virvel Skrevet 7. mai 2003 #11 Skrevet 7. mai 2003 Det er for øvrig ganske lurt å tørke litt av børsten før man bruker den... Null klumper!
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2003 #12 Skrevet 7. mai 2003 Jeg har kjøpt Natural Glossy fra Clinique, og den var bra :o) Nå er vippene mine penere.. Det høres bra ut :D Jeg er ihvertfall kjempefornøyd med den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå