Gå til innhold

Kvinne grodd fast i dosetet

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor ingen andre reagerte på at damen satt på samme sted i to år.

Gjest Gjest
Skrevet

Mye merkelige skjebner her i verden...

Skrevet

Kan dette stemme?!?!

Gjest StockDama
Skrevet

Det kan jeg kategorisere som veldig veldig sært.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Når man hører om folk som har bodd i søppel i årevis, sammen med rotter og mus, så syns jeg ikke dette er så sjokkerende. Det fins dessverre mennesker som ikke er i stand til å ta vare på seg selv, og noe sier meg at begge disse hadde sitt å slite med.

Men man kan virkelig lure på hvor nettverket har vært. Det er trist hvis noen kan være borte i to år, uten at noen savner en.

Skrevet

Hvordan i all verden har dette gått ann??? Stakkars dame! :overrasket:

Skrevet

Veldig godt spørsmål egentlig, men jeg tror jeg stemmer for at det må være psykisk sykdom inne i bildet. Det verste må jo være at ingen har gjort noe før nå :tristbla:

Gjest Gjest
Skrevet

Dette er bare bull fra et ikke veldig troverdig nettsted.

News of the World, anyone? :ler:

Gjest Gjest_Bygdedyret_*
Skrevet
Når man hører om folk som har bodd i søppel i årevis, sammen med rotter og mus, så syns jeg ikke dette er så sjokkerende. Det fins dessverre mennesker som ikke er i stand til å ta vare på seg selv, og noe sier meg at begge disse hadde sitt å slite med.

Men man kan virkelig lure på hvor nettverket har vært. Det er trist hvis noen kan være borte i to år, uten at noen savner en.

Kjæresten visste at hun satt der men han valgte å bruke leilighetens andre toalett. Det gikk to år før han skjønte at hun trengte hjelp, noen har litt tungt for det. :icon_neutral:

Jeg håper at det er tull hele greia.

Skrevet

:sjokk:

Veldig sært ja. Ikke det at hun satt fast i do, men at hun faktisk satt på do i to år...

Gjest Chili Pepper
Skrevet

Jeg lurer på hva som skjedde oppi knollen til samboeren da han langt om lenge tenkte at nei, faen heller - nå har det gått to år, kanskje jeg skal ringe etter no hjelp?

:ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, sånn går det når man sitter for mye i ro :ler:

Og en annen ting, «kanskje i morgen» betyr med andre ord, aldri.

Hun kommer vel i guines rekordbok, eller?

Gjest Gjest
Skrevet

Rekord for å sitte fast på do.. hehe :fnise: Men det er nok en psykisk sykdom inni bildet ja. Stakkars dame.

Gjest StockDama
Skrevet
Jeg lurer på hva som skjedde oppi knollen til samboeren da han langt om lenge tenkte at nei, faen heller - nå har det gått to år, kanskje jeg skal ringe etter no hjelp?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...