Anamelona Skrevet 25. april 2008 Forfatter #161 Del Skrevet 25. april 2008 Næmmen, hadde du bursdag igår??? på etterskudd! Høres jo ut som en perfekt anledning til å lage en liten en! Takk for det :bukke: Jeg prøvde så hardt jeg kunne, det gjorde vel han også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. april 2008 #162 Del Skrevet 25. april 2008 Fikk du feira noe da, sånn utenom , mener jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 25. april 2008 Forfatter #163 Del Skrevet 25. april 2008 Fikk du feira noe da, sånn utenom , mener jeg? Joda, ble litt kake, gaver, telefoner og koselig kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Frida* Skrevet 26. april 2008 #164 Del Skrevet 26. april 2008 Gratulera med dagen som var! Skjer det noko ellers då? Og når er ikm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 26. april 2008 Forfatter #165 Del Skrevet 26. april 2008 Gratulera med dagen som var! Skjer det noko ellers då? Og når er ikm? IKM ja.., den som hadde visst.. Har ikke sett noe til TR på nesten 40 dager jeg, så det er ikke godt å vite du. Heldigvis skal jeg til utredning om noen få dager da. Så får vi se hva de sier da. Blir vel UL og hele pakka kan jeg tenke meg! Ikke noe spesielt som skjer gitt, annet enn at jeg går og gleder meg til å få denne undersøkelsen overstått så jeg får en liten pekepinn på hvordan jeg skal gå frem.. (Vel.. Litt om å lage barn kan jeg da! Vet jo hvordan.. Hehe) Men tusen takk for gratulasjon! :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theamoren Skrevet 28. april 2008 #166 Del Skrevet 28. april 2008 håper du får noe svar hos legen! ikke godt å ikke skjønne noe.. Lykke til hos legen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 28. april 2008 Forfatter #167 Del Skrevet 28. april 2008 håper du får noe svar hos legen! ikke godt å ikke skjønne noe.. Lykke til hos legen Nei.. Det er skikkelig håpløst å bare gå rundt og ikke forstå seg på kroppen altså. Så det blir bra å komme seg til legen. Tusen takk for lykkeønskninger. *MisunneligPåSpire* Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 29. april 2008 #168 Del Skrevet 29. april 2008 Håper legen har no svar te deg! Uutholdelig å gå i uviten... Synes iallefall jeg.. Krysser fingrene for deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 29. april 2008 Forfatter #169 Del Skrevet 29. april 2008 Håper legen har no svar te deg! Uutholdelig å gå i uviten... Synes iallefall jeg.. Krysser fingrene for deg jeg Takktakk. Er så godt å føle støtten man får her. Lykke til til deg imorgen og dagen rundt den. Med tanke på tickeren din... Denne gangen slipper vel ikke egget unna soldatene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #170 Del Skrevet 4. mai 2008 Jaja, grunnet sykdom ble timen min utsatt i to uker. Håpløst altså. Men jeg skal iallefall ta en test imorgen. Er jo ikke godt å vite uansett... Har mine tvil, men vi får se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theamoren Skrevet 5. mai 2008 #171 Del Skrevet 5. mai 2008 :dåne: MEN lykke til i dag da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 5. mai 2008 #172 Del Skrevet 5. mai 2008 Masse masse lykke til Krysser fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #173 Del Skrevet 5. mai 2008 Er nok ingenting der inne enda gitt... Men vi klarer det på neste forsøk. Det blir bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #174 Del Skrevet 12. mai 2008 Jadda... Da er jeg på en liten hormonkur. (Legen kunne ta meg imot på fredag ettermiddag, så da var jeg der og fikk en liten undersøkelse.) Det viste seg at det ikke ble produsert nok blod, på et eller annet vis. Eggløsning og sånt var der sannsynligvis, men uten nok blod kommer man sjelden noen vei.. Så nå er det hormonkur for å stimulere alt som har med det der å gjøre. Noe sprøytegreier. "Graviditetsmedisinen" som jeg kaller den. Så da kjører jeg en ny runde med testpinner f.o.m. neste TR, som sannsynligvis skal komme om noen dager hvis hormonkuren fungerer som den skal. :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theamoren Skrevet 12. mai 2008 #175 Del Skrevet 12. mai 2008 åå så godt du får hjelp! Spennende med testpinner igjen... og denne gangen får du tre streker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #176 Del Skrevet 12. mai 2008 åå så godt du får hjelp! Spennende med testpinner igjen... og denne gangen får du tre streker!! Det er det jeg går for ja. Og to streker noen uker senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 12. mai 2008 #177 Del Skrevet 12. mai 2008 Å, så bra! Godt at legen kunne peke på en ting, og hjelpe deg å fixe det altså, istedenfor bare å slå fast type "uforklarlig barnløs". NÅ går det rette veien her, det kjenner jeg på gikta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #178 Del Skrevet 13. mai 2008 Å, så bra! Godt at legen kunne peke på en ting, og hjelpe deg å fixe det altså, istedenfor bare å slå fast type "uforklarlig barnløs". NÅ går det rette veien her, det kjenner jeg på gikta Ja, ikke sant? Nå får vi se hva som skjer. Men da..., da stoler jeg på deg og gikta di altså!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #179 Del Skrevet 19. mai 2008 Første TR på sprøyte-kuren kom idag tidlig. Mandag 19 mai. Deilig at jeg slapp på 17 mai, for det er vondt, og MYE.. Men men... Er bare glad til for at den er her, så jeg iallefall har det å gå etter. :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 19. mai 2008 #180 Del Skrevet 19. mai 2008 Blir jo kjempespennende denne PP da! Krysser fingrene for deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå