Anamelona Skrevet 10. april 2008 Forfatter #141 Del Skrevet 10. april 2008 Det er nok vanskelig å vite hvorfor fikk du ikke den tredje streken. Kanskje hadde du EL kanskje ikke, hadde du også målt tempertatur da hadde du vist det med sikkerhet, men kommer nå TR om ca.14 dager fra siste dagen du hadde 2 streker, så har du nok hatt EL Hehe.. Du er nok inne på noe, men når jeg har investert over 1500 kr i denne monitoren, så går jeg så å si sikkert ut ifra at den vil si fra om jeg har EL, den burde vel funke.. Naiv som jeg er, så er det jo HELT sikkert at det virker. Men men..... Det kan jo selvfølgelig være at den allikevel ikke klarte det, den er jo ikke 100% sikker. Det står jo på den. Bare 99,98 tror jeg det var... Men med min flaks.. Måling av temp er ikke helt min greie altså. Pga arbeidstid så lar det seg vanskelig gjøre å ta på samme tid av døgnet. Men; jeg skal oppdatere siden her på et evt TR-besøk, så får vi begynne og regne litt. Har forresten fått time til utredning på sykehuset idag!! :juhu: I slutten av mnd blir det ultralyd og samtale med proffene!!! Så får vi ta det derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 10. april 2008 #142 Del Skrevet 10. april 2008 Bra du får oppfølging, da, når kroppen oppfører seg så rart! Jommen ikke godt å forstå seg på disse kroppene våre alltid. Egentlig litt merkelig. Det er jo dette vi er lagt til likevel kan det være så vanskelig... Lykke til med utredningen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 10. april 2008 Forfatter #143 Del Skrevet 10. april 2008 Bra du får oppfølging, da, når kroppen oppfører seg så rart! Jommen ikke godt å forstå seg på disse kroppene våre alltid. Egentlig litt merkelig. Det er jo dette vi er lagt til likevel kan det være så vanskelig... Lykke til med utredningen! Denne kroppen er kjent for å være like upålitelig som en utgått lyspære. Men ja, man skulle tro at vi skulle klare dette litt bedre altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. april 2008 #144 Del Skrevet 11. april 2008 Denne kroppen er kjent for å være like upålitelig som en utgått lyspære. Men ja, man skulle tro at vi skulle klare dette litt bedre altså... En utgått lyspære er jo egentlig veldig pålitelig da! Du vet jo akkurat hva den kan gjøre, nemlig å ikke lyse! Ergo er kroppen din egentlig pålitelig! Ha en finfin fredag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 12. april 2008 Forfatter #145 Del Skrevet 12. april 2008 En utgått lyspære er jo egentlig veldig pålitelig da! Du vet jo akkurat hva den kan gjøre, nemlig å ikke lyse! Ergo er kroppen din egentlig pålitelig! Ha en finfin fredag:) Takk for ditt forsøk på å se det positive i saken. God helg til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 16. april 2008 Forfatter #146 Del Skrevet 16. april 2008 Sukk... Jeg har så utrolig lyst å komme opp med et eller annet for å oppdatere her, men det skjer jo liksom ingen ting. Eneste er at jeg har hatt litt tegn på muligens TR-besøk. Men jeg er ikke hundre prosent sikker, og så har jeg kjent noe slags "strekking" i magen mellom navlen og ...ja ...der nede...! Litt vondt. Føltes som jeg ikke klarte å rette meg helt opp. Men det gikk over i løpet av ett minutt eller noe. Kan jo være at TR kommer på besøk snart?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. april 2008 #147 Del Skrevet 16. april 2008 Er typen din hjemme nå? Hvis ikke, når er det han kommer?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 16. april 2008 Forfatter #148 Del Skrevet 16. april 2008 Er typen din hjemme nå? Hvis ikke, når er det han kommer?? :klø: Joda, han kom for ca halvannen uke siden han. :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. april 2008 #149 Del Skrevet 16. april 2008 Å ja, såpass! Er visst litt utdatert jeg! Sånn går det når du ikke oppdaterer her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 16. april 2008 Forfatter #150 Del Skrevet 16. april 2008 Å ja, såpass! Er visst litt utdatert jeg! Sånn går det når du ikke oppdaterer her Ja... Sånn er det når man ikke har så mye nytt å bringe på bane.. Sukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. april 2008 #151 Del Skrevet 16. april 2008 Ja... Sånn er det når man ikke har så mye nytt å bringe på bane.. Sukk Å, så det er ikke det at du er for opptatt med når typen er hjemme som gjør at du ikke har tid til KG altså?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 16. april 2008 Forfatter #152 Del Skrevet 16. april 2008 Å, så det er ikke det at du er for opptatt med når typen er hjemme som gjør at du ikke har tid til KG altså?? Bare to.. Ups.. Litt for detaljert????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. april 2008 #153 Del Skrevet 16. april 2008 Kan vel aldri bli for detaljert vel?? Er det ikke derfor vi har KG da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 16. april 2008 Forfatter #154 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Kan vel aldri bli for detaljert vel?? Er det ikke derfor vi har KG da?? Så sant så sant. Hehe... Dette har visst utviklet seg til å bli en dialog mer enn en dagbok. Er ikke dagbok mer en slags monolog? Anyway.., det poengterer vel noe av det du sier; "Er det ikke derfor vi har KG da?" På KG går alt an, som i Bakvendtland... Endret 16. april 2008 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. april 2008 #155 Del Skrevet 16. april 2008 Så sant så sant. Hehe... Dette har visst utviklet seg til å bli en dialog mer enn en dagbok. Er ikke dagbok mer en slags monolog? Anyway.., det poengterer vel noe av det du sier; "Er det ikke derfor vi har KG da?" På KG går alt an, som i Bakvendtland... Ok ok, jeg tar hintet! Skal holde meg unna dagboka di! Du vil jo ha den i fred... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 16. april 2008 Forfatter #156 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Ok ok, jeg tar hintet! Skal holde meg unna dagboka di! Du vil jo ha den i fred... :skratte: :skratte: :skratte: Men men.. Sånn er det.. Her er alle velkomne!! (Så lenge dere hevder at jeg er gravid eller noe. ) Endret 16. april 2008 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 17. april 2008 #157 Del Skrevet 17. april 2008 sånne stikninger kan jo være tegn på graviditet også. Jeg tolker alle andres symptomer i mest mulig postiv retning! Så da er det bare å vente og se noen dager om TR dukker opp eller ikke:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 17. april 2008 Forfatter #158 Del Skrevet 17. april 2008 sånne stikninger kan jo være tegn på graviditet også. Jeg tolker alle andres symptomer i mest mulig postiv retning! Så da er det bare å vente og se noen dager om TR dukker opp eller ikke:) Hmm.. Kanskje det er noe i det. Tok en test for 2 uker siden, men den var negativ. Kanskje jeg skulle ta en billigtest i helga? Om det i så tilfelle var litt for tidlig? Lov å håpe, men jeg har mine store tvil altså....... Har begynt å lure litt på om det er noe galt. Jammen bra jeg skal til legen snart med ultralyd og full pakke. Da får jeg hvertfall bekreftet hvorvidt det skjer noe der inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 24. april 2008 Forfatter #159 Del Skrevet 24. april 2008 Jadda.. Billigtesten forrige fredag var veldig negativ... Men: :humpe: :humpe: :humpe: :humpe: Hurra for meg som fyller mitt år, ja meg vil jeg gratulere. Alle i ring omkring meg de står... :juhu: :sengekos: :sengekos: :sengekos: Og det gikk heftig for seg inatt ja, så skjer det ikke noe nå, samme om jeg har EL eller ei, så vet ikke jeg. Takke seg til UL-undersøkelsen snart..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. april 2008 #160 Del Skrevet 25. april 2008 Jadda.. Billigtesten forrige fredag var veldig negativ... Men: :humpe: :humpe: :humpe: :humpe: Hurra for meg som fyller mitt år, ja meg vil jeg gratulere. Alle i ring omkring meg de står... :juhu: :sengekos: :sengekos: :sengekos: Og det gikk heftig for seg inatt ja, så skjer det ikke noe nå, samme om jeg har EL eller ei, så vet ikke jeg. Takke seg til UL-undersøkelsen snart..... Næmmen, hadde du bursdag igår??? på etterskudd! Høres jo ut som en perfekt anledning til å lage en liten en! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå