Mazilla Skrevet 22. mars 2008 #61 Del Skrevet 22. mars 2008 Jeg følger spent med på strektellinga her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #62 Del Skrevet 22. mars 2008 Jeg følger spent med på strektellinga her inne Og jeg følger spent med på monitoren hver gang jeg setter i en ny testpinne Men ifølge en annen her så kan det nok gå noen dager til... Men kanskje to streker kommer i løpet av noen få dager? Lov å håpe Spennende..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #63 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Hei igjen.. Dette er kanskje ikke helt plassen å ta opp dette på. Men nå det siste kvarteret har jeg kjent stikking/iling i magen. Lokalisert mellom navlen og ... ja, du vet.. down there.. Hva kan dette være for noe? :klø: Skikkelig merkelig. Det er jo lite sannsynlig at det er eggløsningssmerter siden jeg driver og tester meg for eggløsning, og ikke har hatt noe utslag enda... Blindtarmen er det heller ikke. Den er borte! :klø: Noen som har en idè? Det er selvfølgelig ikke stress. Det varte bare rundt et kvarter, og nå er det over. Jeg bare lurer på om noen har vært borti det samme? Endret 22. mars 2008 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #64 Del Skrevet 23. mars 2008 Litt om monitoren jeg har begynt med: (i korte trekk for dere som lurer.) Clearblue fertilitetsmonitor. Hver morgen taes det en urinprøve hvor hormonnivået av østrogen (økning fram til eggløsning) måles utifra en testpinne som leses av monitoren. Den har tre alternative svar til meg: 1, 2 og 3 streker. 1. Liten sannsynnlighet for å bli gravid 2. Jeg er inne i fruktbarhetsperioden. 3. Optimal sjanse for å bli gravid. Min syklus, og hva som skjer: Dag 6 - En strek. Dag 7 - En strek. Dag 8 - En strek. Dag 9 - En strek. Dag 10 - En strek. Dag 11 - En strek. (Oppdateres) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #65 Del Skrevet 23. mars 2008 Det begynner å nærme seg perioden hvor jeg skal få utslag på måleren, ifølge en annen her som har prøvd :juhu: *gledeseg* Jeg har nok litt for store forhåpninger enn jeg burde ha, men det får så være. Litt spenning må jo vi voksne også ha. Har ikke vært så spent på noe på lenge. Bare en liten natt unna, så er det ny dag og en ny mulighet. HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA Håper på det beste Jeg er virkelig fan av alle disse smiley'ene altså. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #66 Del Skrevet 24. mars 2008 Litt om monitoren jeg har begynt med: (i korte trekk for dere som lurer.) Clearblue fertilitetsmonitor. Hver morgen taes det en urinprøve hvor hormonnivået av østrogen (økning fram til eggløsning) måles utifra en testpinne som leses av monitoren. Den har tre alternative svar til meg: 1, 2 og 3 streker. 1. Liten sannsynnlighet for å bli gravid 2. Jeg er inne i fruktbarhetsperioden. 3. Optimal sjanse for å bli gravid. Min syklus, og hva som skjer: Dag 6 - En strek. Dag 7 - En strek. Dag 8 - En strek. Dag 9 - En strek. Dag 10 - En strek. Dag 11 - En strek. Dag 12 - En strek. (Oppdateres) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 25. mars 2008 #67 Del Skrevet 25. mars 2008 Fortsatt ikke noe stress ennå Dag 12 er tidlig men jeg håper du får 2 strekker i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. mars 2008 #68 Del Skrevet 25. mars 2008 Venter i spenning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #69 Del Skrevet 25. mars 2008 Litt om monitoren jeg har begynt med: (i korte trekk for dere som lurer.) Clearblue fertilitetsmonitor. Hver morgen taes det en urinprøve hvor hormonnivået av østrogen (økning fram til eggløsning) måles utifra en testpinne som leses av monitoren. Den har tre alternative svar til meg: 1, 2 og 3 streker. 1. Liten sannsynnlighet for å bli gravid 2. Jeg er inne i fruktbarhetsperioden. 3. Optimal sjanse for å bli gravid. Min syklus, og hva som skjer: Dag 6 - En strek. Dag 7 - En strek. Dag 8 - En strek. Dag 9 - En strek. Dag 10 - En strek. Dag 11 - En strek. Dag 12 - En strek. Dag 13 - En strek. (Oppdateres) -------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #70 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg vil ha to streker!! TO, hører du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #71 Del Skrevet 26. mars 2008 Litt om monitoren jeg har begynt med: (i korte trekk for dere som lurer.) Clearblue fertilitetsmonitor. Hver morgen taes det en urinprøve hvor hormonnivået av østrogen (økning fram til eggløsning) måles utifra en testpinne som leses av monitoren. Den har tre alternative svar til meg: 1, 2 og 3 streker. 1. Liten sannsynnlighet for å bli gravid 2. Jeg er inne i fruktbarhetsperioden. 3. Optimal sjanse for å bli gravid. Min syklus, og hva som skjer: Dag 6 - En strek. Dag 7 - En strek. Dag 8 - En strek. Dag 9 - En strek. Dag 10 - En strek. Dag 11 - En strek. Dag 12 - En strek. Dag 13 - En strek. Dag 14 - En strek. MEN; Det var to streker på kontrollpinnen. En kontrollstrek, og en litt svakere strek ved siden av. Men dog sterk. Hva betyr det? :klø: Noen som kan svare? *EvigTakknemligForSvar* (Oppdateres) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theamoren Skrevet 26. mars 2008 #72 Del Skrevet 26. mars 2008 hei hei... på vanlige EL tester er det alltid to streker, en sterk og en svak. det er fordi det alltid er LH-hormon i urinen, men til EL er det EKSTRA masse. derfor er ikke testen positiv før de strekene er like sterke... eller at teststreken er sterke enn kontrollstreken kan også skje.... Jeg driver også og tester meg nå... ingen "to sterke streker" enda, er bare på dag 12 jeg da... Når på døgnet tester du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #73 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) hei hei... på vanlige EL tester er det alltid to streker, en sterk og en svak. det er fordi det alltid er LH-hormon i urinen, men til EL er det EKSTRA masse. derfor er ikke testen positiv før de strekene er like sterke... eller at teststreken er sterke enn kontrollstreken kan også skje.... Jeg driver også og tester meg nå... ingen "to sterke streker" enda, er bare på dag 12 jeg da... Når på døgnet tester du? Hei du. Takk for tilbakemelding. Det har hele veien vært 2 streker. En kontrollstrek og en veldig, veldig svak. Men idag var den veldig mye sterkere enn den pleier å være. Og at jeg allikevel fikk 1 strek istedenfor 2 (i det minste) på selve monitoren overrasket meg litt. For den var ganske sterk. Veldig tydelig. Jeg tester mindre enn 5 min etter at jeg har stått opp, så det er den første morgenurinen som benyttes. Bare litt nysgjerrig. Ny dag imorgen.., kanskje den bringer nyheter? *klempå* Endret 26. mars 2008 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #74 Del Skrevet 27. mars 2008 Litt om monitoren jeg har begynt med: (i korte trekk for dere som lurer.) Clearblue fertilitetsmonitor. Hver morgen taes det en urinprøve hvor hormonnivået av østrogen (økning fram til eggløsning) måles utifra en testpinne som leses av monitoren. Den har tre alternative svar til meg: 1, 2 og 3 streker. 1. Liten sannsynnlighet for å bli gravid 2. Jeg er inne i fruktbarhetsperioden. 3. Optimal sjanse for å bli gravid. Min syklus, og hva som skjer: Dag 6 - En strek. Dag 7 - En strek. Dag 8 - En strek. Dag 9 - En strek. Dag 10 - En strek. Dag 11 - En strek. Dag 12 - En strek. Dag 13 - En strek. Dag 14 - En strek. Dag 15 - TO STREKER!!!!!!!!!!!!!!!!! (Tenk dere reaksjonen på tre!!! Eller en positiv graviditetstest!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 27. mars 2008 #75 Del Skrevet 27. mars 2008 Så bra.. Gratulerer så mye. Lenge til mannen kommer hjem da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 27. mars 2008 #76 Del Skrevet 27. mars 2008 Hei Anamelona! Jeg har også spent fulgt med strektellingen din, grattis med to streker!! Regner med dere får travle dager fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 27. mars 2008 #77 Del Skrevet 27. mars 2008 Så bra da, det viser at kroppen din fungerer sånn som det skal Synd at mannen din er ikke hjemme nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #78 Del Skrevet 27. mars 2008 Takk folkens Føles deilig at den endelig er på plass. Ja, han er jo ikke hjemme, det er akkurat det. Denne runden med eggløsningstester er kun for å sjekke at kroppen er i vater. Og det viser den jo nå tegn på. :juhu: Og det blir veldig bedaglige dager siden han ikke er hjemme nå. Er så typisk. Vi får se når eggløsningen er, er jo ikke sikkert jeg rekker neste gang heller om syklusen er så lang. :gråte: Kan jo hende han har reist igjen. Æsj altså...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #79 Del Skrevet 27. mars 2008 Så bra.. Gratulerer så mye. Lenge til mannen kommer hjem da? Han kommer om 2 uker. Trist opplegg!!! Hvordan går det deg og ditt da? Ser du er midt i eggløsning:) i vei Hehe. Masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. mars 2008 #80 Del Skrevet 27. mars 2008 Oi!! Hurra!! Nå ble jeg faktisk glad her jeg sitter, så det er ingenting å si på engasjementet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå