Gå til innhold

Får jeg også en mini?

Anamelona

Anbefalte innlegg

Fortsatt litt murring i magen, føles veldig som om TR er i anmarsj, men det får så være, TR og (eventuell) EL er jo ikke nødvendigvis samkjørte mens jeg stabiliserer syklusen min, så da får jeg la tvilen komme meg til gode.. :ler:

Håper bare at jeg er blant de som kan være gravid og ha TR samtidig da... :lur:

Sukk, VIL klare det nå. For da rekker jeg å bli "normal" igjen t bryllupet. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sukk...

IKM idag, og fortsatt murring, men ingen fargerike forekomster. Og jeg som pleier å få det så tidlig på dagen når jeg først får... :klø: Det har jeg også gjort mens jeg går på denne kuren...

Håper det holder seg der inne i 9 (10+) mnd til..... :juhu:

Det er da virkelig lov å håpe, selv om jeg ikke har altfor høye forventninger. :jepp:

Jeg skal krysse beina hardt sammen så ingenting slipper ut her. :ler:

Jeg tar ingen test enda, det er forsatt mulig at den kommer, enten idag eller imorgen, men jeg har som regel fått det denne dagen, etter kur-start.

(Jeg har brukt den opptil flere ganger før, men da i enkle engangs-perioder for å stoppe en laaaaaang vedvarende blødning. Nå er det en kur som går over et halvt år for å lage syklus, you know...)

Så nå skal jeg bare sitte og håpe at intet kommer. Kryss fingrene nå da!!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende!

Krysser alt jeg har... :klemmer:

Tuuusen takk. Vi får håpe det hjelper!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm... Kremt... En liten oppdatering. IKM var igår, det var bare en liten glipp fra meg, så da er jeg altså på overtid. Vondt i puppene har jeg også fått utover dagen, men det har kommet og gått litt den siste uka, og jeg har vel igrunn ikke lagt SÅNN merke til det. Det er jo svært sannsynlig bare "jeg-VIL-være-gravid"-tegn, men hjelp, det begynner å bli litt skummelt her... :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, håpar veldig på positiv test no!

Ja, det gjør virkelig jeg også. Hvis det ikke er tegn til TR ved første dobesøk imorgen så slår jeg til med den siste testen jeg har liggende i skapet... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay... Nå er jeg kjempemorgenkvalm.

Men det er fordi jeg nettopp har tisset på CB-pinne. Og der kom det et plusstegn etter et halvt minutt, og det er der helt klart og tydelig 15 minutter senere. :juhu: :juhu: :juhu:

HVA I ALLE DAGER? MAGEN MIN SKAL (sannsynligvi/forhåpentligvis) FÅ EN KUL!!!)

JEG ER GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:gravid:

Jeej! Eh... Hjelp... :hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp:

Sukk, det er slitsomt å skrive. Jeg skjelver sånn... :ler:

Ha en god dag da dere!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare gratulere deg her også jeg. Får en herlig nyhet og få nå på morran ;)

Åååå.. Tussimora.. Du er jo så søt. :klem:

Nå håper jeg det smeller til for deg også, og at spirene vil klore seg fast de 40 ukene slik at vi blir digre og bælfeite. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå.. Tussimora.. Du er jo så søt. :klem:

Nå håper jeg det smeller til for deg også, og at spirene vil klore seg fast de 40 ukene slik at vi blir digre og bælfeite. :skratte:

:ler: Det er jo lov å håpe da. Vi står på her, så forhåpentligvis kommer resultatet om ett par uker. Men nå skal vi først feire deg :danser:

Sa legevakta noe annet spennende da? Noe spesiell grunn til at du reiste dit så fort`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER!!! :banantroll: :banantroll: :banantroll:

Nå ble jeg veldig glad!!! Måtte le litt da jeg så at du hadde stått opp kl 05 for å ta test. Kjenner meg igjen der :fnise:

Håper virkelig at alt går bra og at du blir "diger og bælfeit". :gravid:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER!!! :banantroll: :banantroll: :banantroll:

Nå ble jeg veldig glad!!! Måtte le litt da jeg så at du hadde stått opp kl 05 for å ta test. Kjenner meg igjen der :fnise:

Håper virkelig at alt går bra og at du blir "diger og bælfeit". :gravid:

Hehe.. Tusen takk. :)

Det skal sies at jeg våkner ALLTID en gang i løpet av natta for å måtte tisse, og siden det ikke var tegn til TR tok jeg en test. Streken kom lynkjapt, og den var kraftig, til tross for at det enda er ganske tidlig. 4 uker (+/-)

Så jeg har jo (selvfølgelig) ikke fått sove igjen.

Gikk bare frem og tilbake mens jeg kikket meg rundt, tok bilder av testen. Tok bånd på bikkja og gikk en tur på 4 km for å gruble litt, mens jeg ventet på at vanlig-mottaket på legevakta skulle åpne kl 0800. Kl. 0900 var jeg hjemme igjen, og nå venter jeg bare på at kvelden skal komme, for da skal jeg fortelle det til kommende far... :juhu:

Selv om han GARANTERT har en liten anelse. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Frida*

Åååå!, så kjempe-kjempe-glad for deg no! Gratulerer som gravid!! :dagens-rose:

Når blir ca-termin då? Du har vel allerede rekna den ut, vel? Blir det mars-april-klubben på deg?

Ser du har laga ein tråd om kroniske sjukdommar på Gravid-forumet. Skal inn og svare der...

Kjempeklem frå Frida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå!, så kjempe-kjempe-glad for deg no! Gratulerer som gravid!! :dagens-rose:

Når blir ca-termin då? Du har vel allerede rekna den ut, vel? Blir det mars-april-klubben på deg?

Ser du har laga ein tråd om kroniske sjukdommar på Gravid-forumet. Skal inn og svare der...

Kjempeklem frå Frida

Tusen takk for gratulasjon og kommende innlegg, dette er noe jeg har lurt mye på, ang. erfaringer osv. Vil ikke bare høre på hva legene har å si, de prater ofte helt ut av sammenheng, basert på gjennomsnitt under forskning osv. :)

Og når det gjelder termin, så hadde jeg en fremprovosert mens d. 18 mai, og dermed sier kalkulatoren 21 februar, og at jeg er 4+1 idag. Men det er neimen ikke godt å vite ettersom mensen var falsk kun for å provosere kroppen til å lage sin egen syklus. Så jeg aner ikke når EL var.. Men men. Tidlig ultralyd vil slå fast hva som skjer og når det skjer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ok, då er me i same terminklubb!

Kan eg spørje kva som 'feilar' deg ?

Da kan jeg vise til den tråden jeg opprettet, om sykdom og svangerskap. ;)

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slitsomt å være gravid.

:sukk:

Jeg vil si det til ALLE! Men selvfølgelig er det for tidlig.

Og sambo mente at vi bør vente en mnd - EN MND - med å si det til foreldrene hans. Og jeg som har så god kontakt med svigermor... *snufs*

Hvordan skal jeg klare å holde dette hemmelig?

Jeg vil bare skrike det ut!!!

Det er slitsomt å være gravid.

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...