Ilja** Skrevet 19. mai 2008 #181 Del Skrevet 19. mai 2008 Hurra! Klar for ny testrunde, og denne gangen håper jeg mannen er hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #182 Del Skrevet 19. mai 2008 Vel, jeg vet jo ikke 100% sikkert om det er eggløsning der. Legen sa bare at det var sannsynlig, så jeg ser heller negativt på det enn positivt. Jeg liker heller å bli positivt overrasket. Men vi kommer til å gå for annenhver dag når TR har reist sin vei. Og om EL er der, så håper jeg også at den kommer mens han er hjemme. Han kom for noen dager siden. Så vi får bare se hva som skjer nå da. Tror ikke jeg skal gå for testpinner allikevel, de er jo tross alt litt dyre. Kan heller ta CB-test om noen uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. mai 2008 #183 Del Skrevet 19. mai 2008 Annenhver dag?? Hva med alle de andre dagene da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #184 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Annenhver dag?? Hva med alle de andre dagene da?? Det er visst sånn at sjansen er best hvis man annenhver dag, og ikke hver dag. Av en eller annen grunn. Men like greit det. Stakkars oss, måtte jo gått rundt som hjulbeinte apekatter etter to uker på rygg. Endret 19. mai 2008 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theamoren Skrevet 20. mai 2008 #185 Del Skrevet 20. mai 2008 Det er visst sånn at sjansen er best hvis man annenhver dag, og ikke hver dag. Av en eller annen grunn. Men like greit det. Stakkars oss, måtte jo gått rundt som hjulbeinte apekatter etter to uker på rygg. blir mye med hver dag ja!! dere er jo sikret annenhver dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #186 Del Skrevet 22. mai 2008 blir mye med hver dag ja!! dere er jo sikret annenhver dag.. Hehe.. Ja, jeg vil virkelig tro det holder. Det sluttet idag, mye - men kortvarig, så nå får vi bare kjøre på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 27. mai 2008 #187 Del Skrevet 27. mai 2008 Hvordan går det her da? Du er kanskje så opptatt med å være hjulbeint apekatt at du ikke har tid til å henge her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #188 Del Skrevet 30. mai 2008 Hvordan går det her da? Du er kanskje så opptatt med å være hjulbeint apekatt at du ikke har tid til å henge her inne? Hehe.. SÅ ille er det ikke. Vært litt mye borte pga at jeg har tatt mandlene. Litt teit unnskyldning, men jeg føler meg litt for groggy til å gjøre annet enn å spise is og å synes synd på meg selv enda. Men ja, vi prøver da, så får vi se om noen uker hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theamoren Skrevet 2. juni 2008 #189 Del Skrevet 2. juni 2008 Går det bra med "pasienten"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #190 Del Skrevet 4. juni 2008 Går det bra med "pasienten"? Går bare bra her ja. Takk for "oppmerksomheten." Kjører på med prøving så mye jeg bare orker, så får vi se da, om noen uker, om denne runden har gitt noen resultater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theamoren Skrevet 4. juni 2008 #191 Del Skrevet 4. juni 2008 Går bare bra her ja. Takk for "oppmerksomheten." Kjører på med prøving så mye jeg bare orker, så får vi se da, om noen uker, om denne runden har gitt noen resultater. håper på resultater!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #192 Del Skrevet 7. juni 2008 Hallo????? Jeg skylder på alle dere!!! Hvorfor er det ingen som sier til meg at jeg må slutte å svi penger på for tidlige tester?? :ler: :ler: :ler: :ler: - You stupid woman! - (Jeg altså...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 8. juni 2008 #193 Del Skrevet 8. juni 2008 Hallo????? Jeg skylder på alle dere!!! Hvorfor er det ingen som sier til meg at jeg må slutte å svi penger på for tidlige tester?? :ler: :ler: :ler: :ler: - You stupid woman! - (Jeg altså...) Kjenner meg så igjen! Men prøver å bli flinkere nå, er en ganske dyr hobby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #194 Del Skrevet 8. juni 2008 Kjenner meg så igjen! Men prøver å bli flinkere nå, er en ganske dyr hobby Det er vel igrunn en ganske kjip hobby, for den blir jo alltid negativ, gravid eller ei... Sukk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #195 Del Skrevet 9. juni 2008 Ja, da sitter jeg her med litt rare følelser i magen. En slags murring, og igår hadde jeg de berømte stikkingene. Om det er TR som melder sin ankomst, eller noe annet spennende, gjenstår å se. Sprøytekuren jeg går på er igrunn en kur som skal justere balansen og lage en TR-syklus, men er (heldigvis) på ingen måte en preventiv medisin. Derfor er det mulig at jeg er gravid, men det er jo selvfølgelig uheldig å gå på denne kuren om jeg skulle bli gravid da... For den fremprovoserer jo TR og blødninger, så da er det vel bare å håpe at en eventuell rakker biter seg fast og ikke blir med ut. Håper stikningene er tegn på noe spennende. :rødme: Lykke til? Ja.., det må jeg ha... MASSE!!! IKM er fredag/lørdag førstkommende helg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. juni 2008 #196 Del Skrevet 9. juni 2008 Oi, her skjer det saker og ting!! Lykke, lykke til!! Håper virkelig det er en liten stabeis der inne som klorer seg fast! Nå har du forresten å oppdatere oss her inne litt oftere enn du har hatt for vane i det siste! Er ikke bare du som er spent nemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Frida* Skrevet 9. juni 2008 #197 Del Skrevet 9. juni 2008 Åh, så spennande! Kryssar fingrane for deg neste helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #198 Del Skrevet 10. juni 2008 Oi, her skjer det saker og ting!! Lykke, lykke til!! Håper virkelig det er en liten stabeis der inne som klorer seg fast! Nå har du forresten å oppdatere oss her inne litt oftere enn du har hatt for vane i det siste! Er ikke bare du som er spent nemlig! Jo jo... Jeg skal jo selvfølgelig det da, men det har jo ligget latent den siste måneden, og siden det ikke er så mye å fortelle blir det vel stort sett bare tørrprat, og det er kjipt... Men jeg skal oppdatere om Tr eller ingen TR i helga. Og en test skal jeg ta om 2 uker uansett, siden kuren framprovoserer blødning. Og om jeg i så tilfelle skulle være gravid så er det fullt mulig å blø+være gravid. Så vi får se. Går noen spennende uker i møte. Åh, så spennande! Kryssar fingrane for deg neste helg! Tusen takk for det. Det er jo lov å håpe? Er det ikke det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 11. juni 2008 #199 Del Skrevet 11. juni 2008 Åh dette er jo kjempespennende. Og ja det er virkelig lov å håpe, jeg krysser alle fingrene jeg har for deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #200 Del Skrevet 11. juni 2008 Åh dette er jo kjempespennende. Og ja det er virkelig lov å håpe, jeg krysser alle fingrene jeg har for deg!!! Alt hjelper, håper jeg. Uff, blir så frustrert av ting. Tar jo nesten sorger på forskudd her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå