Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg tok ansiktsbehandling i dag, og hudpleieren anbefalte Dermalogica Skin Smoothing Cream til meg. Jeg har lest litt rundt på kvinneguiden.no og sett at mange sier at man får mer kviser av denne kremen. Jeg ble derfor litt usikker.

Hudpleieren sa også at man ofte kunne få kviser dersom huden var for tørr, og at i mitt tilfelle var det veldig viktig at jeg brukte en fuktgivende krem som ikke inneholdt så mye oljer osv, som økte talgproduksjonen, men som heller gjorde denne mindre..

Skal jeg stole på hudpleieren? Altså, er det sant? Jeg ble litt skeptisk etter å ha lest alt folk skrev :)

Endret av ninuska_
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg kan bare svare for meg selv, men jeg har aldri opplevd å få mer kviser pga skin smoothing cream. Syns den e r super, spesielt på vinterstid. Ellers er active moist favoritten, den fukter bra og er tynnere i konsistensen en ssc.

Skrevet

Har du anlegg for å få litt uren hud da? Jeg håper den hjelper. Er veldig spent. Hvor lang tid tar det før man ser en bedring i tørrheten?

Skrevet

Jeg bruker skin sm. cream om vinteren og active moist om sommeren, veldig fornøyd med begge og har ikke opplevd at jeg får mer kviser når jeg bruker ssc..

Jeg har blandingshud, slet en periode med veldig fet overhud mens underhuden var tørr (ga huden for lite fukt, og den reagerte med å produsere mer fett...) Nå som jeg har funnet meg riktige og gode produkter er huden mer normalisert, og har gått fra å være fet til normal (tørr om vinteren da, kaldt ute og varmt og tørt inne er en dårlig kombinasjon for huden min).

Jeg synes kremen hjelper umiddelbart, men man må jo bruke den jevnlig da, HVER morgen! Og evt. kveld om du ikke har en egen nattkrem.

Skrevet

jeg brukte Dermalogica i 2 år og deriblandt ssc, likte merket kjempegodt, men den gjorde aldri noe spesiellt for meg...

Min hud har tendenser til urenheter/kviser, og er i tillegg overflatetørr (dehydrert).For et par år siden byttet jeg hudpleier og samtidig merker - gikk over til exuviance(ingrediensene baserer seg på melkesyrer) og babor. Exuviance har vært helt fantastisk mot huden min - urenhetene er nesten borte, bortsett fra noen få kviser når det er kaldt og tørt ute!

Jeg merker at huden er glattere og det er mere glød i huden enne på lenge!

Jeg er i hvert fall veldig fornøyd med byttet...

Skrevet

Jeg merker allerede når jeg tar på kremen at huden min blir mykere :) Det er en deilig følelse. Den flasser ikke like mye som før og den gløder litt nærmest.

Goldilocks, det høres ut som hvordan hun beskrev huden min, men hos meg er underhuden fet og overhuden tørr, så jo mer vanlig fuktighetkrem jeg tar på, jo fetere blir huden min, så hun mente at denne ville ikke gjøre den fetere, snarere normal :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...