Gjest Gjest_fiffi_* Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Hvor lenge varte deres stormforelskelse med mannen/samboeren/kjsten? Og ble dere redde da den tok slutt?
kim_84 Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 3.5 år... jeg tenker fortsatt en del på det idag, og det er 2år siden nå
Gjest Piper Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Husker ikke hvor lenge den varte, men sånn ca et år. Ble virkelig ikke redd når den forsvant, for det var noe dypere som ble til i stedet, og som er mye bedre. Jeg tror rett og slett ikke jeg hadde orket å være stormforelsket resten av livet, for det var en slitsom tid
kitteh Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Vi har vært gift i åtte år, og forelskelsen kommer og går. Den første omgangen varte et par, tre år, og jeg fantes ikke bekymret da jeg skjønte at den var i ferd med å "gå over". Den stormende følelsen er ikke like sterk som før, og mystikken gikk ut vinduet når vi ble vant til å se hverandre nakne, men jeg elsker han lidenskapelig (cheesy! jeg vet!) og jeg vet at han elsker meg på samme måte. Det er mer en nok. Og med tanke på at vi var 18 og 19 når vi traff hverandre så er det også en helt annen forelskelse jeg føler nå, når det kommer over meg. Jeg tar i grunn hele greia med ro. Som min noe underlige ekstrabestemor pleide å si "Du kan ikke grille god biff over åpen flamme, du må vente på den ulmende gløden. Den er varmere og rikere.". Hun var veldig opptatt av grilling... Og kjøtt. Også hadde hun et skap fult av pelsluer. Men det er noe utenfor debatten.
Gjest Frk Åberg Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Som min noe underlige ekstrabestemor pleide å si "Du kan ikke grille god biff over åpen flamme, du må vente på den ulmende gløden. Den er varmere og rikere.". Hun var veldig opptatt av grilling... Og kjøtt. Også hadde hun et skap fult av pelsluer. Men det er noe utenfor debatten. Jeg liker sånne kommentarer utenfor tema.
Teriyaki Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Vi har vært sammen i snart sju måneder, og er fortsatt veldig forelsket i han! Vi får se hvor lenge det varer!
Modern woman Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 Den stormende forelskelsen varte vel ett par års tid. Tok slutt like etter at vi flyttet sammen. Men nå er det kjærligheten som holder oss sammen og den er mye sterkere en en forelskelse. Har nå vært sammen i 4 år. Sommerfulene dukker opp i magen innimellom, det er en god følelse. Viktig å ikke ta hverandre for gitt selv om man har vært sammen lenge og bor sammen. Viktig å vise at man setter pris på hverandre også i den travle hverdagen
Cienna Skrevet 12. mars 2008 #9 Skrevet 12. mars 2008 Fremdeles like forelsket etter 1 år, men det er mye dypere enn det var i begynnelsen...Han gir meg fremdeles sommerfugler i magen
kospia Skrevet 12. mars 2008 #10 Skrevet 12. mars 2008 (endret) Vi har vært sammen i snart 6 år, og var vel stormende forelsket i 2-3 år. Nå har imidlertid forelskelsen godt over til noe dypere, men fremdeles kan han gi meg de følelsene som jeg hadde som nyforelsket. Vi prøver å gi hverandre kos og en klem hver dag, det siste han gjør før han drar på jobb er å gi meg en liten nuss. Det er fin start på dagen det :love: Endret 12. mars 2008 av kospia
Wildy Skrevet 12. mars 2008 #11 Skrevet 12. mars 2008 Stormforelsket? Tja, bortimot ett års tid eller noe sånt.Pluss at følelsen kommer og går, deilig å kjenne sommerfuglene i magen i ny og ne!Vi var ute å spiste forrige helg, og min kjære gikk et tur på toalettet. Når han gående tilbake mot bordet ble jeg litt sånn rar i magen , hjertet dunket og jeg frydet meg over for en kjekk kar jeg har! Men den følelsen jeg setter mest pris på er samhørigheten og inderligheten, jeg vet at han elsker meg for den jeg er og han er der alltid for meg når jeg eller jentene mine trenger ham.Vi har vært smamen i snart fem år.
Gjest StockDama Skrevet 12. mars 2008 #12 Skrevet 12. mars 2008 Husker ikke hvor lenge den varte, men sånn ca et år. Ble virkelig ikke redd når den forsvant, for det var noe dypere som ble til i stedet, og som er mye bedre. Jeg tror rett og slett ikke jeg hadde orket å være stormforelsket resten av livet, for det var en slitsom tid Samme her, vært sammen i snart 3 år.
Filur Skrevet 13. mars 2008 #13 Skrevet 13. mars 2008 Vi har vært sammen i 9-10 mnd eller noe, og jeg merker for tiden mye av det som ha blitt nevnt her med at ting begynner å bli dypere. Har aldri hatt som mål å elske mest mulig fortest mulig, og har bare nytt forelskelsen og spenningen så langt. Men den siste tiden har jeg begynt å se annerledes på han, uten at jeg klarer å utdype hvordan. Tror kanskje forholdet begynner å bli mer modent.
Marte M Skrevet 13. mars 2008 #14 Skrevet 13. mars 2008 Den stormende forelskelsen varte vel ca 2 år, og jeg freaka helt ut da den slutta. Gjorde det slutt med ham og holdt på å flytte ut. Men det ordna seg, og nå har vi vært sammen i 3,5 år og skal gifte oss til sommeren! :love: Forelskelsen kommer og går, men så lenge den kommer tilbake innimellom så er det ikke så skummelt at den av og til forsvinner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå