Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg trenger et kjapt råd!!

Jeg er sår i begge munnvikene og trenger noe som virker kjapt! Det er ikke munnsår, det virker som om det egentlig bare er mangel på fuktighet.. Det er sånne sprekker og det er så vondt! I tillegg er det jo rødt og irritert så det ser heller ikke spesielt pent ut.

Har jo smurt på vanlig lipsyl (<-- skrives det sånn) men det hjelper ikke!!

XSiljeX

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv Elizabeth Arden Eight hour cream...

Skrevet

Savex på krukke! Koster rundt 30,- og er mye bedre enn Lypsyl. Fås i flere butikker. Den har blått lokk.

Gjest Anonymous
Skrevet
Savex på krukke! Koster rundt 30' date='- og er mye bedre enn Lypsyl. Fås i flere butikker. Den har blått lokk.[/quote']

Løper å kjøper rett etter jobb!! Håper det hjelper!

XSiljeX

Skrevet

ops.. Det over var meg.. Glemte å logge meg inn..

XSiljeX

Gjest Anonymous
Skrevet

eller en tube med mentholatum!!

Skrevet

Høres også ut som at det kan være et sånn herpes-munnsår. Passer veldig godt til beskrivelsen. Hvis ikke det overnevnte hjelper så kan du stikke bort på et apotek og kjøpe brulidine.

Skrevet

Har nå kjøpt blistex lip relief cream.. Kjøler ned og reparerer, den virker. Var på vita og da anbefalte hun den. Er ikke herpes nei. Bare sprekker på hver side av munnen.

Hun på vita sa at når man sprekker opp på den måten kunne det være et tegn på at jeg ikke fikk i meg nok vitaminer!! Har aldri hørt den teorien før, men når jeg tenker meg om så har jeg ikke hatt verdens sunneste kosthold nå i det siste :oops: Jeg som pleier å være litt nøye med det.. Så det kan jo stemme..

Tok hvertfall noen vitaminpiller for sikkrhets skyld så får jeg håpe at det blir bra.. Ikke noe godt å gå med sånne sår!!

Skrevet

Blistex/savex = samme ulla. Funker bra, ikke sant?

Gjest Anonymous
Skrevet
Blistex/savex = samme ulla. Funker bra, ikke sant?

Ja, det funket som bare det! Er nesten helt bra idag!! :kul:

XSiljeX

Skrevet

Glemmer jo å logge meg på hele tiden jeg :oops:

XSiljeX

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...