Gjest Jamila Skrevet 5. mai 2003 #1 Skrevet 5. mai 2003 Her er min lille oppgave: jeg har et vennepar som har vært samboere i 10 år, og som har et barn sammen. Han har vært gift, og har to barn fra det forholdet. Hun har aldri vært gift før. Hun vil gifte seg, han vil ikke, han har jo prøvd dette før og ser ikke helt at det er nødvendig. Dette må jo være riktig sted for å finne alle gode grunner til å gifte seg! Håper dere kan hjelpe meg, i denne sammenhengen er alle argumenter gode argumenter Så: hvorfor gifter DU deg? hvorfor syns DU det er riktig å gifte seg og ikke "bare" være samboer? Noen lure ting jeg kan si som kanskje kan påvirke ham? Jeg har jo veldig lyst til at de skal gifte seg
Sandman Skrevet 5. mai 2003 #2 Skrevet 5. mai 2003 Jeg har jo veldig lyst til at de skal gifte seg Hvorfor i all verden skal DU stresse de med det...? Dette er vel en såpass privat sak at paret selv må få bestemme hva de vil? *rister oppgitt på hodet*
Midnattsol Skrevet 5. mai 2003 #3 Skrevet 5. mai 2003 Har vært snakk om dette før. Du kan jo lese litt her: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...0293&highlight=
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå