Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Tja.., den burde vel komme snart for fristen er vel 31.mars mener jeg.
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Tja.., den burde vel komme snart for fristen er vel 31.mars mener jeg. Unnskyld, mente 30.april.......
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 De begynner vel å sende ut rett etter påske tenker jeg.
Leo Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Tja.., den burde vel komme snart for fristen er vel 31.mars mener jeg. Nope, for vanlige lønnsmotakere er fristen 30. april. Selvangivelsen kan leveres elektronisk fra 3. april, og selv om Skatteetaten ikke oppgir noen dato for når de starter utsendelsen på sine sider, vil jeg anta at det skjer like over påske.
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Nytt av i år, er vel at dersom du ikke leverer selvangivelsen, så er det det samme som at du har levert den.
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Nope, for vanlige lønnsmotakere er fristen 30. april. Selvangivelsen kan leveres elektronisk fra 3. april, og selv om Skatteetaten ikke oppgir noen dato for når de starter utsendelsen på sine sider, vil jeg anta at det skjer like over påske. Retta på meg selv i innlegget #3
Leo Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 Nytt av i år, er vel at dersom du ikke leverer selvangivelsen, så er det det samme som at du har levert den. Det forutsetter at den selvangivelsen man mottar er fullstendig og korrekt utfylt. Har man f.eks. krav på reisefradrag, vil det være svært dumt å ikke levere... Retta på meg selv i innlegget #3 Så det, men da hadde jeg allerede postet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå