Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

VI GIFTER OSS om ikke så lenge! OG vi gleder oss noe sinnsykt også! :rødme: Problemet er bare at jeg har blitt så opptatt med alt bortsett fra nettopp min kjære. Jeg tenker på bryllupet konstant, på om bordkortene er i orden , om maten blir god , om det skal bli regn .. Jeg er rett og slett i min lille verden :sukk: Jeg og samboeren hadde en liten prat om at vi rett og slett har litt for lite tid til hverandre , og at det har blitt litt for lite sex (1 gang i uken). Begge to er STORMENDE FORELSKET i hverandre og vi har det så utrolig bra sammen, men problemet ligger altså i det at jeg er kanskje for fraværende og at vi rett og slett har lite tid sammen.

Det jeg da vil er å overraske han med noe, og da tenker jeg ikke bare å ikle meg sexy undertøy og lage god mat til oss. Jeg vil så gjerne være god mot han, siden han er så vanvittig god mot meg. Da spør jeg dere jenter om dere har noe råd på hvordan jeg kan overraske han med noe vanvittig bra/koselig/sexy? :rødme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med deg GLOW, endelig har jeg innsett at det er jo total feil prioritering . Heldigvis er han forståelsesfull som få.

Skal ta imot dine forslag , BJ blir han uansett glad for :gjeiper: Vi skal ut og spise middag i dag, og jeg gleder meg til kvelden , wiehiee :sengekos:

Skrevet

Kjøp nytt sexy undertøy, still deg opp i gangen hjemme en dag etter jobb med høyhelte sko og dra han inn på soverommet. Menn er enkle, de digger det, når dere er godt fornøyde begge to kan dere ta fatt på middagen, enten hjemme eller ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...