Susannah Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Det opplevde jeg i dag: kontoen min hadde sendt ut reklame for en snuskete elektrisk nettbutikk til alle i adresseboken min. For deretter å slette hele adresselisten min. Litt kjipt. Leser på nettet at det er flere som har opplevd det og at de mistenker at kilden til problemet kan ligge i Facebook og noen av de utallige applikasjonene der.... Andre KGere som har opplevd det samme?
lillemy8808 Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Tviler litt at noe så stort som FB kan tillate slike programmer uten reaksjoner... du kan umulig være den eneste, og da burde de jo vært stoppet. Nok mer sansynlig at du selv har enten lagt inn eller surfet på sider som har lagt inn programmet, eller klikket på en link noen har sendt deg på msn? Last ned Ad-aware http://www.lavasoftusa.com/single/trialpay.php den er gratis vil vil ta slike ting, ihvertfall stor sansynlig for det. Anbefaler også å lage seg en ny mail når sånt skjer, slik at du blir kvitt det for godt der. Og heller gi den rundt til venner og kjente på ny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå