Gjest Iik! Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Trenger å få ut litt stress her bare, jeg har fått ny jobb, og der har jeg en kollega som gjør meg helt gele! Jeg stotrer, sier masse dumme ting uten mening og prøver så godt jeg kan å unngå ham, for han tar alltid kontakt når vi møtes og begynner å prate. Jeg føler meg beruset(dritafull på godt norsk) når jeg snakker med han, for jeg er ikke meg selv i det hele tatt:P hehe Jeg blir så nervøs! Det verste er at han snakker om kjæresten min(spør om han og sånn) og jeg har mest lyst til å si jeg er singel! Føler meg nesten som bridget jones! Han er langt ifra penere enn kjæresten min, men stemmen hans er så fin og han er så...mandig! Hvis det går an å si noe sånt:P Kjæresten min er en fløtepus, og med han har jeg ganske kort lunte, mest fordi jeg er plutselig satt til å være sjefen for oss to. Hvem som skal vaske hva, når vi skal sette på oppvaskmaskinen, hva vi skal gjøre! Men kollegaen min er både smart og morsom. Sukk. Jeg holder på å dåne:P Huff. Men jeg er forlovet! Og det har jeg planer om å forbli. Er bare redd for å gjøre noe dumt. Sukk. Men ha en ellers fin dag alle dere andre:)
Mazilla Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Har vært i nesten samme situasjon selv - som nyforlovet! Klarte å holde fingrene av fatet, og det er jeg kjempeglad for nå! Fortalte om det til forloveden, og det er jeg også glad for. (Selv om det egentlig ikke var noe å fortelle..) Og selv om man er forlovet skal man jo ha lov til å flørte litt?! Så lenge det blir med litt! Det er jo bare styrkende for selvtilliten å se at man fremdeles har draget, selv om man er i et fast forhold... Lykke til, og ikke gjør noe dumt! Det er ikke verd det, så lenge du har planer om å forbli forlovet!
Gjest SG Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Hvor lenge har du vært sammen med din nåværende kjæreste ? Er det barndomskjæresten? Jeg kjenner en gutt som har vært utro rett før bryllupet . Han bortforklarte det hele med at han har vært barndomskjæreste med damen, og at jenten han har vært utro med var rett og slett for uimotståelig. Personlig synnes jeg han er en feiging som aldri konfronterte dama si med utroskapet (de er godt gift nå). Men det er jo en annen historie.. Det virker som om du ikke liker deg i forholdet du er i nå: Kjæresten min er en fløtepus, og med han har jeg ganske kort lunte, mest fordi jeg er plutselig satt til å være sjefen for oss to. Hvem som skal vaske hva, når vi skal sette på oppvaskmaskinen, hva vi skal gjøre! Er dette virkelig THE MAN i livet ditt? Kanskje du skal se positivt på hele situasjonen og bare innse at din nåværende kjæreste ikke er helt den riktige for deg? Ville du hoppe i sengs med den hotte kollegaen di hvis muligheten byr seg (tenk bare julebord!) ? Tenk uansett godt over alt FØR du gjør noe du kanskje kommer til å gruble over.
murray Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Jeg synes ikke man skal tukle med folk man jobber med. Bare se - ikke røre
Gjest Beli Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Folk gifter seg for lett i dag. Tenk deg at du skal leve med mannen resten av livet, ikke 10 år. Hvis du virkelig elsker forloveden din, bør du ikke risikere og miste ham. Ekte kjærlighet er: "jeg elsker deg, til tross for.." at du skal leve med partneren selv om du forelsker deg i andre. Men. Hvis du begynner å tenke mer på kollegaen din en forloveden, bør du gå inn i deg selv og vurdere hva det er du virkelig vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå