Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei jenter, har termin om få dager. Er mildt sagt skitlei. Er det noen som har hørt eller vet noen tips/kjerringråd for å fødselen i gang bortsett fra sex? :-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

karri,sterk mat,fødepizza og andre tullegreier.

Jeg tror ikke på dette.Men du kan jo prøve.

Søk på internet på "fødepizza".

Har hørt at man skal gå mye og løpe i trapper. :-?

Men jeg tror at ungen kommer når den er "ferdig" og klar.Det er jo den som sender ut hormoner som gjør at fødselen starter.

Se her:

http://www.krakle.com/ventenett/tips.html

Gjest sexysadie
Skrevet

Vi gir hester oxytocin for å få igang veene.

Vet ikke om d samme gjøres på oss....

Skrevet

Du kan forsøke å få igang egen oxytocinutskillelse ved å massere eller "kile" brystvortene på en måte som oppleves behagelig, kanskje den blivende pappaen kan trå til her?

Kunstig fremstilt oxytocin for å sette igang fødsel gis bare på sykehus og da under overvåkning.

Tvi tvi!

Skrevet

Sex er bra om man er moden.

Skrevet

Du kan få en gelè i skjeden av JM .Det gjorde jeg og fikk veer etter to timer

Gjest Anonymous
Skrevet
Du kan få en gelè i skjeden av JM .Det gjorde jeg og fikk veer etter to timer

Dette blir bare benyttet dersom det er en medisinsk grunn til å sette igang fødsel. Ikke fordi man er lei.. og spesielt ikke hvis man ikke engang er til termin.

Gjest sexysadie
Skrevet

Kan du ikke bare vente til barnet selv finner ut av at den vil ut i den store vide verden?

Gjest Anonymous
Skrevet

Ta vare på deg selv den siste tiden, gå til frisøren, hudpleier, aromaterapi, be gubben lage middag :D leig deg ei røys med gode filmer og en pose smågodt osv... det kan bli lenge til neste gang du har tid til egenpleie. Babyen kommer når den er klar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...