Malibulita Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Det er mange tråder som handler om folk vi kjenner, både de nære og de litt lenger unna. Hva hadde du gjort om du leste en tråd der du skjønte på problemet at den handlet om deg, at noen luftet sine irritasjoner over din oppførsel og fikk svar om hvor teit du er?
Gjest Chili Pepper Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 For det første spørs det hvor anonym vedkommende hadde gjort meg. Ellers hadde jeg vel reagert som jeg ellers gjør ved baksnakking; prøvd å tatt det opp med vedkommende/tatt det til meg hvis jeg innså at det var sant, og gitt jamt faen hvis det ikke var det.
Gjest StockDama Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 ville sendt personen en melding og lurt på om det var noe de ville si meg =D
Sol79 Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Jeg tror jeg hadde deltatt i tråden Gitt et råd kanskje.
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Kommer litt an på. Hvis noen lagde en tråd hvor de irriterte seg over meg som bruker (eller med en problemstilling som "hva synes du om brukere som [gjør eller mener et eller annet] ) hvor det var sannsynlig at det var meg det var snakk om, ville jeg vel blitt litt lei meg for at de ikke enten klarte å overse min måte å være på eller ta opp ting direkte. Men jeg hadde vel valgt å overse tråden... Om det var slik at jeg gjenkjente ei venninne e.l som skrev om meg ville jeg nok blitt nokså overrasket og antagelig følt meg litt dolket i ryggen, særlig om det gjaldt en problemstilling vi ikke hadde diskutert. Om hun hadde tatt opp problemet med meg, men skrev her inne for å få tilbakemeldinger på om hennes reaksjon var normal, ville jeg vel hatt forståelse for det, så lenge det hele framstilles så anonymt som mulig...
Brukernavn Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 Jeg tror jeg hadde deltatt i tråden Gitt et råd kanskje. Jeg også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå