Pip Skrevet 7. mai 2003 #21 Del Skrevet 7. mai 2003 Et kort kan jo forsvinne mellom alt gavepapiret Pip.Hva gjør du da med bare en nummerlapp på en gave?? Oioioioi! Nei nå bel det mye styr her... OK - jeg skjønner hva du mener. Men JEG mener vel gjerne fremdeles at det 'tryggeste' er å skrive alt inn i boken - uten noe nummerering. Da ser man hva man har fått, og fra hvem. Og skriver uten problem 'konkrete' takkekort. Og det gjør ingenting om et kort er forsvunnet. Og man slipper å bekymre seg for at lapper skal falle av krystallvasene og sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 7. mai 2003 #22 Del Skrevet 7. mai 2003 Oi... hadde ikke tenkt på at det kanskje var behov for gaveutpakkere... Tipper at det ikke blir flere pakker enn det vi klarer å pakke ut selv på den store dagen. Også får vi skrive ting opp pa en liste med en gang. Navnene til de som har gitt fra seg den og den pakka, og hva det var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 7. mai 2003 #23 Del Skrevet 7. mai 2003 Navnene til de som har gitt fra seg den og den pakka, og hva det var. Jepp! Men jeg vil kanskje anbefale dere å ha minst en eprson som tar seg av å pakke ut. Det kommer fort veldig mange flere gaver enn man hadde trodd, og dere har vel ikke hele dagen til å holde på med det... De to vi spurte var kjempeglade for å bli spurt - de fleste (iallefall av venner - ville ikke følt det helt naturlig å spørre min onkel på 60... hehe) synes det er gøy å få en oppgave på dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå